Ms. Croft Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Hei alle! Først vil jeg gratulere alle som endelig er prøvere, eller allerede har lykkes! Alle gode tanker til dere og evt avkom... Har en dårlig dag... Er så innmari babysyk... Problemet er at mannen ikke helt er der ennå, og jeg prøver så godt jeg kan å slappe av i forhold til dette med barn. Men det er ikke så lett... Jeg venter ikke på råd om hvordan man kan 'lure' eller overbevise noen, jeg trenger bare å få roet ned meg selv littegrann så ikke dette får ta overhånd. Jeg har nemlig funnet drømmemannen, han vil bare vente i et par år. ET PAR ÅR? Synes det er lenge jeg... Har vært sammen i noen år, og har for så vidt all tid i verden, det er bare det at jeg hører Mother Nature rope på meg... Noen som har det på samme måten?
Missbumblebee Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Det er nok mange som har det som deg rundt om... Jeg trodde selv at jeg kom til å måtte vente lenge før min kjære var klar, men der fikk jeg meg en overraskelse. Tenkte jeg skulle sende deg et par linker på tråder om akkurat dette.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=159274 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=155607 Jeg tror at det er lurt å ikke mase om det, men heller legge det frem på en måte som gjør at han kanskje ser de positive sidene ved det å få barn. Har inntrykk av at mange menn ikke ser noe særlig mer enn begrensningene det medfører. Lykke til, håper mannen din blir klar snart han også.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Ikke mas for mye om det. Det gjorde jeg. Etter mange tårer ble jeg gravid, men garviditeten var min glede - ikke hans. Det blir til at jeg tar veldig mye ansvar for barnet, opp om natten, bleieskifting etc fordi jeg har dårlig samvittighet siden jeg presset det fram slik... Jeg er i hvert fall glad for at barnet ble velskapt. Han er glad i ungen, men det har ikke vært sunt for foholdet vårt...
Ms. Croft Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2006 Takk for svar! Det skjedde noe rart... Mannen sa plutselig i fylla at han ideen begynte å spire i ham... Hva skal jeg tolke dette som? Er livredd for å spørre om det for da oppfattes det sikkert som masing, og tro meg, det er i vårt hus en 100% sikker prevansjon... Håper jo i alle fall...
Gjest epica ikke innl. Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 kanskje du bør vente å se.. Om han tar det opp edru.. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #6 Skrevet 27. januar 2006 Bedre å la ham modnes med tanken på barn enn å mase på ham, det er verdt å vente på at han er klar, så er dere like gira begge to når prøvingen begynner. Mannen min brukte lang tid å bli klar for barn, men han fikk tid på seg og nå er han den beste pappaen du kan tenke deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå