Gjest tivoli Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 ...må dere også jobbe lørdager? bare nysgjerrig..
Gjest Isabellas Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Regner med de må det av og til ja! Er det farlig å jobbe lørdager?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Ja, skulle da bare mangle! Det er jo den største dagen i uka.
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Det varierer fra butikk fra butikk trur jeg. Min nåværende sjef gjør det ikke, kun dersom han må. (at det er for lite folk på), min nest-sjef jobber annenhver helg (samme som alle andre fast ansatte). Min forrige sjef gjorde litt som det passet han der og da. og min første sjef jobbet annenhver lørdag
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Tror nok det varierer fra butikk til butikk. Min nåværende sjef jobber ikke fast på lørdager, men hun bytter gjerne hvis noen trenger fri. Min forrige sjef jobbet fast hver tredje lørdag (som alle andre stengeansvarlige i den butikken.) Det varierer vel litt fra hva slags butikk det er, og hvor mange ansatte man har. Men jeg synes jo sjefer burde jobbe en lørdag i blant, i mange butikker er dette den største salgsdagen og derfor en nyttig dag å ha sjefen på jobb, samtidig som det gir et positivt inntrykk utad.
Brunhilde Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Regner med de må det av og til ja! Er det farlig å jobbe lørdager? ← Nei, ikke farlig, men jeg vil absolutt foretrekke en jobb der jeg slipper. Jeg kunne ikke tenke meg noe annet enn 8.00-15.30 jobb, og syns det er slitsomt å jobbe til 17.00 en torsdag hver 2. måned. Bortskjemt? Absolutt!
Gjest Aloha Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Jobber lørdager akkurat som de andre, ja.
Billeba Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Ja, jeg jobber fast annenhver lørdag. I travle perioder og ved sykdom jobber jeg hver lørdag. Det er kanskje ikke så fristende å jobbe på lørdager, men når jeg først har kommet meg på jobb er faktisk denne den trivligste dagen å jobbe på. Mange kunder som stort sett er ekstra blide denne dagen og dermed ekstra lette å overtale til en handel. Lørdag er definitivt den dagen med mest omsetning, og jeg som butikksjef står og gnir meg i hendene....
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Mine sjefer har stort sett sneket seg glatt unna lørdagsjobbing... Bortsett fra når jeg jobber hos mamma, hun jobber selv om hun har fri, men så er hun eier også da
Cola;) Skrevet 23. januar 2006 #10 Skrevet 23. januar 2006 Jobber fast annenhver lørdag, oftere ved behov. Lørdagen er faktisk den kjekkeste dagen å jobbe på, da det er mest folk da og timene går utrolig fort
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #11 Skrevet 25. januar 2006 også setter man veldig pris på de lørdagene man har fri siden man må jobbe annenhver lørdag
Beam Skrevet 25. januar 2006 #12 Skrevet 25. januar 2006 Hvis du har lyst på en 8 til 15.30 jobb er kankje ikke butikksjef det riktige. En jobb med ansvar som butikksjef forutsetter nok at du kan være tilgjengelig mer enn det vil jeg regne med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå