AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Hei, Jeg har ikke så mye kjennskap til aksjer o.l. Er det lov å ha flere aksjekontoer å spare på? Takk for svar. Anonymkode: 29fa2...5c9
Grimstadgutten Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Ja, du kan vel nærmest ha så mange du vil/har behov for. Jeg har selv 7 stk i samme bank
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Just now, Grimstadgutten said: Ja, du kan vel nærmest ha så mange du vil/har behov for. Jeg har selv 7 stk i samme bank Takk for svar. Spennende med aksjer, men mye å lære. Lykke til med dine investeringer! Anonymkode: 29fa2...5c9
Schmuhu Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Tenker det er ikke nødvendig med mer enn to stykk. Gjerne et portefølje for langsiktig sparing og et portefølje for å leke og spekulere med noen få hobbykroner. Schmuhu
Grimstadgutten Skrevet 18. september 2023 #5 Skrevet 18. september 2023 Schmuhu skrev (På 14.9.2023 den 10.57): Tenker det er ikke nødvendig med mer enn to stykk. Gjerne et portefølje for langsiktig sparing og et portefølje for å leke og spekulere med noen få hobbykroner. Schmuhu Jeg har blant annet en for hver av mine barn som jeg kjøper fond på hver måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå