Milla29 Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Forsøkte å søke opp om det allerede fantes en tråd om denne serien, men kom ikke opp noe - så beklager om jeg har oversett noe her. Begynte på denne serien i går (er syk, så ikke så mye annet å ta seg til om dagene) og har sett de første fire episodene. FOR en serie! Jeg er vanligvis ikke så glad i type kostyme-drama fra "gamle dager", så det var rent tilfeldig at jeg startet på denne (som sagt, er syk og da starter man på hva som helst etter alt det man ellers ser på er ferdig 😉 ) Må si at settingen i NYC på 1800-tallet fascinerer meg, arkitekturen klærne og ikke minst de sosiale kodene på den tiden. Veldig gode skuespillere, og må si at Cynthia Nixon overrasket meg som Ada - jeg har vanligvis ikke særlig sanser for henne (forbinder henne vel egentlig kun med Sex in the City, en serie jeg ikke er så veldig fan av) og ikke minst Carrie Coon som Bertha Russel. Jeg er sikkert sent ute til "festen" iom at serien ikke er helt ny, men det nærmer seg vel en sesong 2 har jeg hørt rykter om, så noen som gleder seg til den kanskje? 6
every woman Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Kjempefin serie! Jeg elsker kostymedrama, først og fremst britisk. Men denne likte jeg godt. Gleder meg til sesong 2! 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Når kommer sesong 2? Er jo lenge siden sesong 1 kom….. Anonymkode: fc145...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Takk for tipset! Anonymkode: 96a52...0f9 1
Scherbatsky Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Når kommer sesong 2? Er jo lenge siden sesong 1 kom….. Anonymkode: fc145...9e0 Slutten av oktober, tror jeg det var jeg så. 1
Mperle Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Jeg er heller ikke så glad i den type serie («kostymedrama fra gamle dager») men har sett denne og syns den var så gøy/bra! Visste ikke at en sesong 2 er rundt hjørnet, gøy😊
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #7 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Når kommer sesong 2? Er jo lenge siden sesong 1 kom….. Anonymkode: fc145...9e0 29. oktober, leste jeg på ei amerikansk gruppe Anonymkode: bf70e...8fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Jeg synes den var veldig dårlig. Anonymkode: 0e369...0f6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 Skal følge med igjen fra i morgen. Synes en del av karakterene var litt overdrevne, men liker epoken og hvordan det var i New York på den tiden. Anonymkode: ff173...40e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg liker denne serien veldig godt, og gleder meg til sesong 2. Dette er vanligvis ikke en type serie jeg ville vært interessert i, men akkurat denne traff meg. Anonymkode: 4f9ff...014 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Endelig ferdig med den nå. Litt typisk at Ada ikke kan få være lykkelig gjennom en hel episode en gang, men litt god karma hennes vei på slutten da. Og så brukte Marian to sesonger på å forstå hvem hun bør satse på... den andre frieren var riktignok hakket bedre enn den første, men hele greia med det offentlige frieriet, bruke navnte på ekskona, og ikke minst "du er jo ingen ordentlig lærer". Haff. Anonymkode: ff173...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå