AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #21 Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (42 minutter siden): Men, hvordan har du den på hjernen uten å høre noe? Jeg hører som sagt min egen stemme som kauker og synger! Hehe! Stemmen min er i hodet mitt hele tiden, så jeg "hører" alltid inni hodet. Anonymkode: 545ae...cb9 2
Rumle Skrevet 15. september 2023 #22 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hører som sagt min egen stemme som kauker og synger! Hehe! Stemmen min er i hodet mitt hele tiden, så jeg "hører" alltid inni hodet. Anonymkode: 545ae...cb9 Ok, da forstår jeg hva du mener
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #23 Skrevet 15. september 2023 Har alltid trodd jeg har hatt en god evne til å se for meg bilder i hodet, men jeg klarer ikke for alt i verden å lage bilder i hodet på kommando, som f.eks. når jeg skal tegne/male. Jeg er helt avhengig av referansebilder når jeg skaper kunst. Jeg har alltid unnskyldt meg med at jeg er så dårlig på å tegne for frihånd, men om jeg har et bilde å se etter kan jeg tegne det rimelig realistisk helt uten noen hjelpemidler. Jeg kan klare å krote ned noen enkle bilder av mennesker uten referanser, men det er på grunn av erfaringer og ikke på grunn av livlige bilder i hodet. Jeg drømmer i bilder klare som dagen, ofte skremmende virkelige, men er ganske dårlig på å visualisere ting i hodet i våken tilstand. Mistenker at jeg i hvertfall har et snev av afantasia. Anonymkode: 1ba15...59c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå