Gå til innhold

nyter du å suge pikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det å suge pikk er vel ikke det aller beste;men å se/høre at han nyter det er digg! :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet (endret)

sletta

Endret av Lassie
Skrevet
er jeg alene?

Tror ikke det?  :sjenert:

Jeg liker dine innlegg.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke si at jeg gjør.

Jeg priser meg glad for hver gang jeg møter en mann som ikke maser om det..

Det er faktisk det mest turn-off jeg kan høre..."kan ikke du suge..", det er disgusting.

• Liker 2
Gjest Jalileh
Skrevet
Nei, det kan jeg ikke si at jeg gjør.

Jeg priser meg glad for hver gang jeg møter en mann som ikke maser om det..

Det er faktisk det mest turn-off jeg kan høre..."kan ikke du suge..", det er disgusting.

oi da. ja hver sin smak.

Skrevet

Jeg DIGGER å suge og fantaserer ofte om det når jeg koser med meg selv. Elsker nærheten, å kjenne at den er så stiv at den vibrerer, å høre og kjenne hans reaksjoner på hva jeg gjør.

Likte ikke 69 før, men med elskern er dette fantastisk. Elsker å ligge ved siden av hverandre å kose lenge, lenge, sutte litt annenhver gang før vi tilslutt ikke holder ut mer og suger/slikker hverandre slik at vi kommer samtidig. :sjarmor:

IdaCra

Skrevet

I like :sjarmor:

Men det er turnoff når han maser om det. Må få gjøre det når jeg synes det passer sånn.

Skrevet

Noen ganger. Som andre også skriver er det turnoff om det mases, men jeg gjør det mer enn gjerne på eget initiativ.

Skrevet (endret)

Å suge er helt greit, men jeg tror det jeg liker mest med å suge er reaksjonene :-D Men, som flere har sagt tidligere - hvis det mases, er det turnoff. men å bli spurt om å suge er helt greit. Det er alltså gjentatt masing jeg ikke liker..

Fjernet sitat og kommentar til dette. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Nei, liker det ikke i det hele tatt, synes faktisk det er forferdelig.

• Liker 3
Gjest Jalileh
Skrevet
Nei, liker det ikke i det hele tatt, synes faktisk det er forferdelig.

hehe...forferdelig faktisk.

hvorfor? :)

Skrevet

Tja...det ehandler om å la sin egen munn innvaderes av kjønnsorganet til et annet menneske: det må da være en av de aller største terskler som finnes, spør du meg.

Og det er ikke det at jeg ikke har erfaring, men jeg synes altså at det er noe ufint ved det hele.

Min alder, hvis det stilles tvil om den, ja da, over 30.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kan styre meg, det kommer ikke øverst på lista over favorittaktiviteter. Men hva gjør man ikke for å glede andre?

Endret av Ester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...