Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i mitt liv gikk bort for tre uker siden. Fortsatt er sorgen like rå, og jeg klarer bare ikke å fungere. Noen med råd som ikke innebærer selvhjelpsbøker, turer i skogen/på fjellet eller fylla med venninner? 

Anonymkode: 3ec1e...7df

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kondolerer så mye ❤️

Har ingen andre råd en at jeg tror desverre du blir nødt til å ta tiden til hjelp, dag for dag. 

Eller, om du har sinne i kroppen som noen har under sorg, kanskje du trenger å få utløp? 

Du trenger ikke fungere like godt nå, det går helt fint og er fullstendig forståelig. 

Anonymkode: 59584...d42

Skrevet

Dessverre kommer sorgen til å være der lenge, om ikke like rå, så ligger den der. Det eneste man kan gjøre er å ta tiden til hjelp. Om du føler at verden blir helt svart, kan det være lurt å snakke med noen profesjonelle. 

Beklager sorgen 🌹

Anonymkode: c2b01...e80

Skrevet

Takk dere💜 godt å få validering sorgen på et vis. Det er vel bare tid og evt profesjonell hjelp som står mellom meg og en litt bedre hverdag ja, dere hsr begge hvert deres poeng 

Anonymkode: 3ec1e...7df

• Hjerte 1
Skrevet

Få noen å snakke med. Psykiatrisk sykepleier, diakon, hvem som helst egentlig som kan noe om sorg og tap. Du trenger å snakke om det.

Gjest WhisperingWind
Skrevet

3 uker? Kondolerer så mye.

Du må ta tiden til hjelp. Det er alt for tidlig å tenke på annet en sorgen. Og du må gå igjennom flere faser i flere omganger.

Sorg, fornektelse, sinne, bitterhet, mer sorg. Men det VIL bli litt og litt bedre.
Og en dag vil du kunne snakke om han med et smil og varme minner. 

Frem til det må du bare bearbeide følelsene og innse at det er helt normalt at du føler deg litt fortapt. Og det er helt ok❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...