AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Oppdaget for noen mnd siden en kul i brystet, tenkte det var for brystene var ømme pga eggløsning, merket kun kulen ved eggløsning. Forrige uke kjente jeg på nytt kulen å da var ikke brystene ømme og spent pga eggløsning. Bestilte derfor en legetime og fikk komme inn dagen etter, legen kjente også at ene brystet var mer fibrøst så ble henvist til mammografi, gikk bare noen timer før jeg ble oppringt fra rtg med spørsmål om jeg kunne komme tidlig denne uken. Kom inn til mammografi og fikk beskjed at etterpå ble jeg enten kalt inn til legen eller så måtte jeg ta ultralyd om di så noe i brystet. Jeg ventet og ble ropt opp, da ble jeg vist inn til et ultralyd rom. legen mente ut fra rtg at jeg hadde en cyste, men ville undersøke den med ultralyd. Under ultralyden spurte han etter alderen min, sa hvor gammel jeg er. Her 40+, han sa jeg ikke hadde cyste men noe han mente var fibroadenoma, fikk beskjed at om jeg var 20 år ville det være normalt men det er veldig uvanlig i min alder så måtte ta biopsi med beskjed at jeg ble enten kontaktet av fastlege eller onkolog. sitter nå å er ganske bekymret om det kan være noe malingt som er oppdaget. Er det noen andre på 40+ som har fått samme beskjed? Og hva var det? er alene med 4 barn så veldig bekymret om jeg skal være syk, for har ingen som kan ta seg av di om jeg må til noe behandling. Far er ikke i bildet Anonymkode: 19b4e...0fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå