AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg har en søster som er sikkelig ond. Hun har dolket meg i ryggen på det groveste, aldri møtt et så ustabilt menneske som henne, hun manipulerer og har ikke evnen til og vise omsorg ovenfor noe eller noen. Hun er tante til min barn men driter i dem helt, snakker ikke med mine barn overhodet og ignorerer dem, hun har aldri vært en tante som har brydd seg eller vist interesse for dem og unga er veldig såret over det. Hvordan forklare barna dette på en grei måte? De begynner og lure på hva det feiler henne men skal sies at hun har store problemer psykisk og en haug av diagnoser og ser ikke selv at hun trenger hjelp. Har forresten store barn! Anonymkode: b0a88...866
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Tviler på at barna dine egentlig er så opptatt av tante, det er nok mest i ditt hode. Anonymkode: 5da83...0fd 2
Gjest Elooon Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Si det som det er. Bare ikke snakk negativt om henne til barna. Si at hun er dessverre syk/har noen sykdommer, og at det ikke er noen sin feil at det er blitt sånn. Det bare skjer at noen blir syke.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (17 minutter siden): Hvilke diagnoser snakker vi om? Veldig mange forskjellige, vil ikke henge det ut her. Men alvorlige Anonymkode: b0a88...866
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tviler på at barna dine egentlig er så opptatt av tante, det er nok mest i ditt hode. Anonymkode: 5da83...0fd Så klart er de opptatt av det, de spør rett ut hvorfor tante ikke bryr som om den og hvorfor hun er så slem Anonymkode: b0a88...866
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 Elooon skrev (14 minutter siden): Si det som det er. Bare ikke snakk negativt om henne til barna. Si at hun er dessverre syk/har noen sykdommer, og at det ikke er noen sin feil at det er blitt sånn. Det bare skjer at noen blir syke. Takk for tips🙂 hadde ikke snakket stygt om henne til barna. Anonymkode: b0a88...866
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 Beste er nok og forklare dem at hun ikke er frisk på en måte uten og snakke henne ned enig i det. Ts Anonymkode: b0a88...866
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Beste er nok og forklare dem at hun ikke er frisk på en måte uten og snakke henne ned enig i det. Ts Anonymkode: b0a88...866 Ja, og hold avstand så mye som mulig! Anonymkode: adbc6...7a5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 Hvorfor kutter du ikke henne ut om hun er så "ond"? Det å skrive denne tiraden på kvinneguiden hjelper jo ikke akkurat på din side av saken--------- Anonymkode: 73ef4...e71 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Så klart er de opptatt av det, de spør rett ut hvorfor tante ikke bryr som om den og hvorfor hun er så slem Anonymkode: b0a88...866 Det ville de ikke gjøre hvis du hadde latt være å invitere Psycho-Tante inn i livet deres. Din skyld at du har utsatt dem for et ustabilt menneske. Anonymkode: 2a1fe...1de 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for tips🙂 hadde ikke snakket stygt om henne til barna. Anonymkode: b0a88...866 Jeg har forståelse for min søster sine utfordringer. Bare du har forståelse så takler du utrolig mye. Her bør du faktisk jobbe med deg selv. Les om diagnosene, les hvordan pårørende skal takle de. Gi råd til dine barn utfra det. Hilsen ei som takler søster med adhd, asperger og borderline. Anonymkode: 1bd5e...64c
lillevill Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 Hun er som du sier alvorlig psykisk syk og da må man nesten se sykdommen og passe på seg selv så godt man kan. Det er du som er frisk og kan se det større bildet her. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Hvordan vet du at hun er alvorlig syk? Har hun gitt deg innsyn i helsejournalen sin eller er din påstand bare bygget på sladder og antagelser? Anonymkode: f97d1...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå