Gjest Snakkeren Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Ja, jordnære mennesker, nøkterne, gode familieverdier, de har ikke personlighet som hele tiden skifter upassende på grunn av usikkerheter og seksualitet på tv, ikke alkoholskadet som gjør at de skifter ansiktsuttrykk hele tiden for ingen grunn, det er mer sånt vi bør ha
Topsi Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Jeg har alltid stemt krf. Bortsett fra da jeg stemte på Ludvig Nessa den ene gangen de stilte liste. Men ikke denne gangen. Krf har ræva dyrevelferdspolitik, jeg forventer en god dyrepolitikk fra et kristent parti, og det får vi ikke desverre
Gjest Snakkeren Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Topsi skrev (14 minutter siden): Jeg har alltid stemt krf. Bortsett fra da jeg stemte på Ludvig Nessa den ene gangen de stilte liste. Men ikke denne gangen. Krf har ræva dyrevelferdspolitik, jeg forventer en god dyrepolitikk fra et kristent parti, og det får vi ikke desverre Jeg kunne ikke stemt noe annet egentlig, orker ikke folk med masse usikkerheter, de må ha en ordentlig personlighet
Elaine Marley Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. 1
LiseTV Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 Om du er kristen så er du sosilaist, det var Jesus, den største sosilaist 2
Gjest paprikaskrue Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 KRF er et resultat av arvesynden. Forhåpentligvis er partiet dødt innen få år.
Topsi Skrevet 16. september 2023 #7 Skrevet 16. september 2023 Snakkeren skrev (På 13.9.2023 den 23.13): Jeg kunne ikke stemt noe annet egentlig, orker ikke folk med masse usikkerheter, de må ha en ordentlig personlighet Og da tenker du krf har det ift andre?
tvertimot Skrevet 16. september 2023 #8 Skrevet 16. september 2023 Kommer aldri til å skje at jeg stemmer på Kristelig Folkeparti, det samme kunne jeg sagt om noen av de andre partiene også.
Knitalong Skrevet 16. september 2023 #9 Skrevet 16. september 2023 Snakkeren skrev (På 13.9.2023 den 22.51): Ja, jordnære mennesker, nøkterne, gode familieverdier, de har ikke personlighet som hele tiden skifter upassende på grunn av usikkerheter og seksualitet på tv, ikke alkoholskadet som gjør at de skifter ansiktsuttrykk hele tiden for ingen grunn, det er mer sånt vi bør ha Ja, de er så nøkterne og jordnære at noen tar med seg kone og barn og bor på gutterommet 🤣 Å familieverdiene deres gjelder ikke de mellom barnefamilier og pensjonister. 1
Paneera Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 Topsi skrev (På 13.9.2023 den 22.58): Jeg har alltid stemt krf. Bortsett fra da jeg stemte på Ludvig Nessa den ene gangen de stilte liste. Men ikke denne gangen. Krf har ræva dyrevelferdspolitik, jeg forventer en god dyrepolitikk fra et kristent parti, og det får vi ikke desverre Du stemte på Ludvig Nessa?🤨 1 2
Topsi Skrevet 17. september 2023 #11 Skrevet 17. september 2023 (endret) Samfunnsengasjert skrev (1 minutt siden): Du stemte på Ludvig Nessa?🤨 Japp, jeg er imot abort, og var drita lei av de etablerte partiene 😆 bortkastet stemme da.... må dog si det har tippa for han i det siste Endret 17. september 2023 av Topsi 1
Paneera Skrevet 17. september 2023 #12 Skrevet 17. september 2023 Topsi skrev (1 minutt siden): Japp, jeg er imot abort, og var drita lei av de etablerte partiene 😆 bortkastet stemme da.... må dog si det har tippa for han i det siste Joda, men han er jo det mest hjernevaskede mennesket i hele Norge. En ting å være imot abort, men han er jo ekstrem 2 1
Jensine Skrevet 17. september 2023 #13 Skrevet 17. september 2023 (endret) Gjest Snakkeren skrev (På 13.9.2023 den 22.51): Ja, jordnære mennesker, nøkterne, gode familieverdier, de har ikke personlighet som hele tiden skifter upassende på grunn av usikkerheter og seksualitet på tv, ikke alkoholskadet som gjør at de skifter ansiktsuttrykk hele tiden for ingen grunn, det er mer sånt vi bør ha Oj Sliter du med at folk rundt deg skifter personlighet upassende på grunn av seksualitet? Og at de skifter ansiktsuttrykk for ingen grunn, men samtidig på grunn av alkoholskader? Det høres tøft ut. Endret 17. september 2023 av Jensine 2
LiseTV Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 Ikke det verste, men passer ikke meg. Frp er verste. 1
Majer Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) Jeg stemmer SV, men jeg liker definitivt politikere fra KrF best. Ofte rolige i debatter og driver ikke med populistisk tull. Dessverre en del av de som er itt naive da. Jeg tror eks mange av de ikke forstår seg på fattigdom og en del andre ting. De vil hjelpe, men legger samtidig ned sykehusplasser uten at de forstår det helt selv etc. Samtidig mener de det godt. Endret 12. oktober 2023 av Majer
Gentleman1980 Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 poltikk og religion hører ikke sammen i 2023 i Norge. KRF var også i sin tid i mot farge tv. De mente vi ville ha problemer med å skille fantasi og virkelighet om vi fikk farge tv. Så de er galne. religion er tull og tøys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå