AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Det er såå irriterende og tar vanvittig lang tid å sjekke inn jo! Til og med i Barcelona og Athen må man sjekke inn manuelt. Ofte må jeg vente over 2 timer før jeg har fått sjekket inn og da rekker jeg jo ingenting, må bare spurte til flyet. Hvorfor er det sånn? Når de har så mye turister så burde de jo heller sørge for at ting går mer effektivt, som i Skandinavia! Anonymkode: 45a2e...abc 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Man kan vel sjekke inn på nett de fleste steder. Eneste stedet jeg har sjekket inn manuelt i moderne tid var i USA. Anonymkode: a413c...ce6
Brunello Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 De trenger jobbene. Det er en grunn til at det sitter folk i bomstasjoner rundt omkring i verden, at det står folk og pakker varer i USA og mye annet. 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan vel sjekke inn på nett de fleste steder. Eneste stedet jeg har sjekket inn manuelt i moderne tid var i USA. Anonymkode: a413c...ce6 Nei det er svært vanlig utenfor Nord Europa å måtte sjekke inn manuelt Anonymkode: 60fd8...988 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 3 minutter siden, Brunello said: De trenger jobbene. Det er en grunn til at det sitter folk i bomstasjoner rundt omkring i verden, at det står folk og pakker varer i USA og mye annet. Det er i hovedsak fordi det å ha mennesker til å gjøre jobben på disse stedene er billigere enn å sette opp automatiske løsninger Anonymkode: 60fd8...988 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 Man kan fint sjekke inn på automat på de fleste flyplasser i sør-Europa, men ikke for alle flyselskap. Det spørs jo hvem som har betalt for å få lov til å tilby sjekkinnautomater på flyplassene, og det er ikke slik at alle selskap tar kostnaden. Men i dagens teknologiske verden så burde det nesten være mulig å sjekke inn på hvilke som helst flyselskaper på hvilke som helst automater, men det handler om penger. Anonymkode: 4a3e3...cf8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det er svært vanlig utenfor Nord Europa å måtte sjekke inn manuelt Anonymkode: 60fd8...988 Jeg har reist innom de fleste europeiske land de senere årene, og har så godt som aldri måttet sjekke inn manuelt noe sted. Bruker også sjelden automater selv der de finnes. Anonymkode: a413c...ce6
Hotwife Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har reist innom de fleste europeiske land de senere årene, og har så godt som aldri måttet sjekke inn manuelt noe sted. Bruker også sjelden automater selv der de finnes. Anonymkode: a413c...ce6 Du har ikke sjekket inn manuelt, men bruker heller ikke automater?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #9 Skrevet 13. september 2023 1 minutt siden, Hotwife said: Du har ikke sjekket inn manuelt, men bruker heller ikke automater? Internett, anyone? Anonymkode: a413c...ce6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #10 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Internett, anyone? Anonymkode: a413c...ce6 Du sender baggasje via internett også da eller? Anonymkode: 3d412...2f3 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Du sender baggasje via internett også da eller? Anonymkode: 3d412...2f3 Jeg sender ikke bagasje. Bag drop er vel ganske vanlig at må gjøres manuelt hvis det var det som ble siktet til i HI. Anonymkode: a413c...ce6
Andro Skrevet 13. september 2023 #12 Skrevet 13. september 2023 Vi er av verdens rikeste og mest moderne land. Alle er ikke like priviligerte. De bruker ikke engang kortbetaling mange steder. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #13 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sender ikke bagasje. Bag drop er vel ganske vanlig at må gjøres manuelt hvis det var det som ble siktet til i HI. Anonymkode: a413c...ce6 Mange steder må bagdrop gjøres i en manuell innsjekkingsskranke Anonymkode: 3d412...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #14 Skrevet 13. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mange steder må bagdrop gjøres i en manuell innsjekkingsskranke Anonymkode: 3d412...2f3 Det er jeg klar over, men TS skrev om innsjekk så jeg tolket ikke det som bare bagdrop. Anonymkode: a413c...ce6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #15 Skrevet 13. september 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Du sender baggasje via internett også da eller? Anonymkode: 3d412...2f3 Så det er snakk hvor vidt man må stå i kø til en skranke med en person for å sjekke inn bagasjen eller skrive ut egen lapp og sette fra seg bagasjen på bånd selv? Da er det ikke innsjekk du snakker om. Anonymkode: 1def2...86f
Riktigper Skrevet 13. september 2023 #16 Skrevet 13. september 2023 Noen land og regioner, inkludert deler av Spania og Hellas, har befolkninger med mindre økonomisk velstand, og dette kan påvirke tilgjengelig infrastruktur sånn som blant annet check-in automater. Økonomiske faktorer kan spille en rolle i hvor effektive innsjekkingsprosessen er. Vi er nok blitt litt bortskjemte fordi vi er vandt med høye standarder på gardemoen, Flesland, osv... 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #17 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det er snakk hvor vidt man må stå i kø til en skranke med en person for å sjekke inn bagasjen eller skrive ut egen lapp og sette fra seg bagasjen på bånd selv? Da er det ikke innsjekk du snakker om. Anonymkode: 1def2...86f Jeg er ikke TS Anonymkode: 3d412...2f3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #18 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er såå irriterende og tar vanvittig lang tid å sjekke inn jo! Til og med i Barcelona og Athen må man sjekke inn manuelt. Ofte må jeg vente over 2 timer før jeg har fått sjekket inn og da rekker jeg jo ingenting, må bare spurte til flyet. Hvorfor er det sånn? Når de har så mye turister så burde de jo heller sørge for at ting går mer effektivt, som i Skandinavia! Anonymkode: 45a2e...abc Barcelona har sjekk inn automater, det samme har Hellas. https://www.barcelonaairporttravel.com/at-the-airport/check-in/#:~:text=Automatic Check-In Machines&text=Norwegian has six machines for,-KLM) for transit passengers. https://www.alamy.com/stock-photo-self-service-check-in-kiosks-at-athens-international-airport-eleftherios-177487394.html Kan hende disse kom etter du var der, ihvertfall er det som i Norge der også nå. Anonymkode: ada77...085
Hotwife Skrevet 14. september 2023 #19 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så det er snakk hvor vidt man må stå i kø til en skranke med en person for å sjekke inn bagasjen eller skrive ut egen lapp og sette fra seg bagasjen på bånd selv? Da er det ikke innsjekk du snakker om. Anonymkode: 1def2...86f Innsjekk av bagasje da. De færreste drar på ferie med kun håndbagasje. Hvordan får du boardingkort dersom du verken sjekker inn manuelt eller på automat? 3
NakenPanda Skrevet 14. september 2023 #20 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sender ikke bagasje. Bag drop er vel ganske vanlig at må gjøres manuelt hvis det var det som ble siktet til i HI. Anonymkode: a413c...ce6 Printer bagasjelapp fra mobil også da? Du bruker automat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå