Gå til innhold

Trenger hjelp til treningsplanlegging

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg skal legge opp uken min i forhold til aktivitet og trening. Ønsker å løpe 3 ganger i uka, trene styrke og gjerne ha noen turer i skog og mark.

Problemet er at jeg etter styrkeøvelsene gjerne er amøbe i beina dagen etter og jeg klarer ikke løpe - tenker da at jeg bør ha hviledag. Har også lagt min elsk på helkroppstyrke istedet for å dele det opp (altså bein ene dagen, kjerne andre dagen osv), så det ønsker jeg å fortsette med. 

Klarer ikke helt å legge opp en treningsuke, kan noen hjelpe? 

Blir helt forvirra av alle råd fra instagram, youtube osv 🤯 

Anonymkode: a7ef2...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg skal legge opp uken min i forhold til aktivitet og trening. Ønsker å løpe 3 ganger i uka, trene styrke og gjerne ha noen turer i skog og mark.

Problemet er at jeg etter styrkeøvelsene gjerne er amøbe i beina dagen etter og jeg klarer ikke løpe - tenker da at jeg bør ha hviledag. Har også lagt min elsk på helkroppstyrke istedet for å dele det opp (altså bein ene dagen, kjerne andre dagen osv), så det ønsker jeg å fortsette med. 

Klarer ikke helt å legge opp en treningsuke, kan noen hjelpe? 

Blir helt forvirra av alle råd fra instagram, youtube osv 🤯 

Anonymkode: a7ef2...856

Kanskje du kan gi et eksempel på en styrkeøkt? Mulig du gjør for mye på bein hvis du er helt kjørt dagen etter 😊

Ikke glem at selv helkroppsøkter kan vektes basert på planlagt annen trening og uka slik den er lagt opp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...