Gå til innhold

Utro svigerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bror som har en kone som ikke bryr seg om han, de har flere unger sammen og hun tilbringer aldri tid med dem hun jobber hele tiden. Hun har innrømmet til meg at hun har vært utro, ville du sagt det til han? Han sliter psykisk så vet ikke om han hadde taklet det. 

Anonymkode: 2ff86...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ville sagt noe. Ville følt meg elendig hvis samboer hadde vært utro bak ryggen min og min egen familie var klar over det, men ikke sa i fra til meg.

Skrevet

Ja, det ville jeg fortalt.

Hvordan tror du det blir for ham hvis han oppdager det selv om noen år, og får vite at du har visst hele tiden? DET er et enda større svik enn det kona har bedrevet....

Skrevet

Bare å holde kjeft. Å si det utløser ragnarok.

Anonymkode: ebe9a...5f1

Skrevet

Forlang av henne at HUN skal si det.

Skrevet

Hvis svigerinna di forteller deg at hun har vært utro så må det jo være sånn at hun ber om å bli avslørt. Hvem i all verden forteller om utroskap til partnerens søsken? Og når hun har betrodd seg til deg så må du nesten gå ut fra at hun slarver til andre også. Jeg ville begynt med å si til henne at dette kommer ut uansett så hun kan like gjerne fortelle det selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare å holde kjeft. Å si det utløser ragnarok.

Anonymkode: ebe9a...5f1

Enda verre når det først kommer ut, og det viser seg at søsteren hans har visst det i åresvis 😝

Anonymkode: f2d5c...b6d

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært snakk om broren min hadde jeg nok ristet på henne hjerneskade så fort hun i det hele tatt hintet til å være utro. Så ja, jeg hadde gitt beskjed og vel så det :) Du kan ikke holde det fra broren din. Å komme seg ut av det forholdet kan for alt du vet være bra for han, selv om det er tungt mens det står på. 

Skrevet

Vanligvis ville jeg ikke blander meg inn i andres affærer, men om det var min bror, ville jeg blandet meg, ja. Spesielt om han sliter psykisk. Hun drar han sikkert ned. Jeg ville tenkt meg godt om før jeg satt meg ned med broren min og fortalte han det jeg visste, og vært helt klar på at jeg støtter han uansett, og vil stille opp og hjelpe på alle områder. 

Anonymkode: 1f97f...137

Skrevet

Kan bare fortelle fra mitt personlige ståsted. Men da min mann var utro, så var faktisk det største sviket at flere familiemedlemmer og felles venner visste om det. Mannen min var selvfølgelig drittsekken som gjorde det han gjorde, men den skammen som gjorde at jeg faktisk slet med å se folk i øyene i LANG tid etterpå - og som gjorde at jeg gikk rundt å følte meg forferdelig liten og forferdelig, var det at disse andre menneskene hadde latet som ingenting! Jeg følte meg narret av dem som ikke kunne ha nok respekt til å la meg vite om hva han gikk rundt å holdt på med, og selv om jeg den dag i dag mange år senere, oppfører meg vanlig mot dem så kommer jeg ALDRI til å glemme det eller stole på dem igjen. 

Anonymkode: 1fa0e...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...