AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg har en kommende operasjon i november hvor jeg skal ta brystløft i tillegg til implantater. Brystløft og implantatene under muskule (210 i lav profil) gjøres i en operasjon. Jeg har valgt Aleris i Bergen, lege Tine Wingsternes. Men jeg har også vært på konsultasjon hos Tom Inge Ørner som jobber i PK1 for å høre hans mening om hva er som beste i min situasjon. Han anbefalte meg ikke utføre løft med implantatene samtidig, heller senere. Men jeg gruer meg å gjøre to operasjoner, og samt vet ikke om jeg blir fornøyd kun med brystløft. I tillegg likte jeg Tine Wingsternes fra Aleris som person, føler meg trygg med henne, motsatt fra T.I.Ørner. Mitt spørsmål er om er det noen som ble operert av noen av de legene? Jeg vil gjerne høre om deres erfaring og resultat. Jeg burde stole på at kirurgen velger det som ser estetisk riktig ut, men jeg blir en smule urolig likevel. Er det noen som har erfaringen rundt dette (brystløft med implantatene), og noen som evt har vært i en nogen lunde samme situasjon som kan fortelle hva utfallet ble til? Tusen takk for svar ) Anonymkode: 754d1...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå