Gå til innhold

Kan kvinner starte samtalen på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Jeg pleier aldri å gjøre det. I det siste har jeg imidlertid fått en del bra matcher, men jeg er redd for at jeg virker desperat dersom jeg starter samtalen 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør du gjøre hvis du har lyst. 👍

Du virker ikke desperat med mindre du sender gjentatte meldinger og han ikke vil svare. 

Man vet ikke hvorfor den andre ikke starter samtalen. Det kan være flere grunner til det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg nekter å tro at noen er så tafatte og dumme.

Anonymkode: d54c3...69e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg nekter å tro at noen er så tafatte og dumme.

Anonymkode: d54c3...69e

da har du kanskje ikke hengt her på Kvinneguiden særlig lenge? :nisseblunk: 

Anonymkode: 223aa...670

Skrevet

Jeg er nå gift med tindermatchen min som jeg startet samtalen med. Da jeg var singel startet jeg ofte samtaler med matchene mine, og det ble mange dater av det. Anbefaler det absolutt🥰

Anonymkode: 71c0a...f48

• Liker 1
Skrevet

Dette må da være trolling 🤯

Anonymkode: 5c39d...d55

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg er på jakt etter ei dame som kan ta både initiativ og sjansen, og hvis du da starter samtalen så er det ett "pluss i boka" for min del. 

Anonymkode: b0946...4e8

• Liker 1
Skrevet

Stort pluss om dama starter. Se for deg hvor kjedelig det er å starte samtalen 10 ganger om dagen som mann, få svar på halvparten, av dem er det bare ett svar som forsøker å føre samtalen videre, så gjøre det samme igjen i morgen. Men skriv mer enn "hei", hvis ikke må jo mannen i praksis starte samtalen uansett. 

Anonymkode: 0525c...1ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg som mann forventer dette til tider. Jeg blir SÅÅ glad hvis noen skriver først til meg på feks tinder eller lignende. :) Bare hyggelig det. Ser ikke problemet! Vi lever i 2023 ! Da syntes jeg kvinner både kan fri og å starte en samtale feks ! :D

Skrevet
MissKatt skrev (1 time siden):

Hva mener dere? Jeg pleier aldri å gjøre det. I det siste har jeg imidlertid fått en del bra matcher, men jeg er redd for at jeg virker desperat dersom jeg starter samtalen 

For guds skyld, ta kontakt. 

Det er ikke desperat. Vi lever i 2023. 

De fleste menn får aldri en match, enda færre får en første melding fra en kvinne. Tro meg, det er hyggelig og verdsatt! Et friskt pust. 

Anonymkode: 0206e...31f

Skrevet

Jeg lar alltid kvinnen skrive først.

Anonymkode: 21ace...843

Skrevet
MissKatt skrev (10 timer siden):

Hvis du starter en samtale så kaster du bort mindre tid for begge to. Da kan du gå rett på sak. Hva de søker osv søker dere det samme er det bare fortsette å prate og kom dere på date kjapt.

Hvis de ikke svarer eller ikke er hyggelige å prate med. Unmatch. Sparer du og de masse tid. 

Anonymkode: 0c433...12e

Skrevet

Skal en vente på mannfolk foreta seg noe skjer ingenting er min erfaring. Bare de som ikke er helt i vater og utlendinger føler jeg er de som tør å be folk ut på date. De har ikke samme sperringene som vanlig menn. 

Anonymkode: 0c433...12e

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker uttrykket foreldre brukte: "h*n sulter ihjel foran brødskuffen". Fint uttrykk å bruke for de som ikke klarer ta initiativ og forventer få alt servert.

Vil du ha noe, så går du for det. Enten det er mat, mann, jobb, eller noe annet. Ta ansvar for ditt eget liv og din egen lykke.

Hvis en mann synes en kvinne er desperat fordi hun tar initiativ, da er det mulig han har kjipe holdninger til kvinner ellers også.

Anonymkode: 8b2e2...462

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Den som får matchen på sitt sveip starter samtalen. Selvfølgelig kan kvinner starte samtalen på lik linje som mennene!

Skrevet
MissKatt skrev (12 timer siden):

Jeg er mann og ønsker at kvinnen skal initiere samtalen. Det viser at hun faktisk er interessert.

Anonymkode: 18938...fe0

Skrevet

Selvsagt kan kvinner starte samtalen??????

Er vi virkelig fortsatt der at "kvinner kan ikke betale for daten" opplegg bare i annen form??!?!?!? JESUS. 

Anonymkode: 9c5f9...50e

Skrevet

Ja, men attraktive kvinner har så mye matches at de trenger ikke starte samtaler. 

Anonymkode: d7f07...9ed

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men attraktive kvinner har så mye matches at de trenger ikke starte samtaler. 

Anonymkode: d7f07...9ed

Hvis målet er å få napp hos en (hvem som helst) med penis, så har du rett.  Da er det bare å velge og vrake mellom alle dickpics'ene og "Hei søta" 

Hvis hun derimot er ute etter noe mer iht hennes ønsker og finner en sånn på lista, kan det være en god i det å initiere. 

Er nok mange menn som av ulike grunner er litt lei av å rope ut i mørket på Tinder og oppleve at ingen av damene de matcher med gidder å svare. Noen er kanskje tause av andre helt praktiske årsaker. Så å sitte passivt er en dårlig strategi. 

Anonymkode: f4768...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...