Gå til innhold

Bryllup på Rhodos

Kongsberg85

Anbefalte innlegg

Hei alle🥰 

Er det Noen som vet fremgangsmåte på å gifte seg I Rhodos? Jeg finner på Google at det ikke er en norsk kirke som fks sjømannskirken på Rhodos 🤔 sånn som jeg skjønner det på Google så må man på tinghuset her i Norge å gifte seg der, får så å dra til Rhodos og bare ha bryllupsfeiringen der🤔hvis det stemmer så blir det jo 2 forskjellige datoer🤔 hvordan gjør man det da evt? Håper noen kan svare på dette bedere enn på Google 🤣🙈 vi er begge normenn, for dere som lurer på det. 

Hvordan gjør vi dette? Vi har 20 års dag den 27 november 2024, så tanken er å gifte seg da.
Takker så mye for alle svar 🥰❤️

Endret av Kongsberg85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har giftet meg i Hellas, vi var begge norske. Ble gift på et tinghus av ordføreren, og det var høytidelig og fint. Vil anbefale å bruke en lokal bryllupsplanlegger, ikke minst pga at det er mye papirarbeid og byråkrati, inkludert byråkrater som ikke kan engelsk. Samt at mye må ordnes i Hellas i god tid før bryllupet. Men det er vel verd det! 

Anonymkode: 9ad2f...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det går vel kanskje ikke charterfly til Rhodos i november?

At selve vielsen og bryllupsfesten er to ulike datoer er ikke noe problem. Men det kan kanskje være vanskelig å få gjester til å ta en ukes ferie på Rhodos - det vil koste mye. Kan hende dere har avtalt med noen som har lyst til å komme da :)

Anonymkode: f070e...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Var nylig i bryllup i en katolsk kirke, begge norske, norsk prest. De hadde giftet seg hjemme i Norge noen uker før, på kirkekontoret med kun forlovere tilstede. Så vielsen i utlandet ble en bekreftelse på at de tidligere hadde sagt ja: så spør jeg deg «brud/brudgom» - vil du fortsatt være gift med…

Anonymkode: 85a2e...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/13/2023 at 8:00 PM, Kongsberg85 said:

Hei alle🥰 

Er det Noen som vet fremgangsmåte på å gifte seg I Rhodos? Jeg finner på Google at det ikke er en norsk kirke som fks sjømannskirken på Rhodos 🤔 sånn som jeg skjønner det på Google så må man på tinghuset her i Norge å gifte seg der, får så å dra til Rhodos og bare ha bryllupsfeiringen der🤔hvis det stemmer så blir det jo 2 forskjellige datoer🤔 hvordan gjør man det da evt? Håper noen kan svare på dette bedere enn på Google 🤣🙈 vi er begge normenn, for dere som lurer på det. 

Hvordan gjør vi dette? Vi har 20 års dag den 27 november 2024, så tanken er å gifte seg da.
Takker så mye for alle svar 🥰❤️

Jeg ville tatt feiring på Rhodos på dagen, og latt tinghus være tinghus

Anonymkode: a1534...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...