AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Hei, Jeg fikk herpesutbrudd for første gang for 16 år siden og har ikke hatt noe utbrudd siden. Nå 7 dager før termin har jeg to små prikker ved kjønnsleppene. Jeg skal selvfølgelig ringe jordmor imorgen tidlig. Men hva skjer nå? Jeg synes dette er utrolig skummelt. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 9ee15...8b8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Jeg lurte på det samme her for en stund siden, hadde fått et lite sår, og det var to uker til termin. Tok det opp med legen, og fikk resept på tabletter som jeg begynte på da, de gjør at det ikke kan smitte til babyen. Det står i pakningsvedlegget at det gir virkning etter 3-4 dagers bruk. Ring legen din og spør om du bør gjøre noe slikt? Av hva jeg har lest, så er det førstegangsutbrudd de er redd for, så tror du kan ta det med ro😊 Lykke til❤️ Anonymkode: d4c8d...628 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Hei, jeg ringte føden ikveld og de anbefalte meg å dra på legevakta slik at jeg kunne starte på medisin allerede idag. Så det gjorde jeg. Fikk Valtrex 500mg som jeg skal ta 2 ganger daglig i 5 dager. Heldigvis er det ikke et førstegangs utbrudd. De to prikkene er så små, så jeg krysser fingrene for at det går bort før fødsel. De sa til meg også at jeg kan informere de når vi er på fødestua så jordmor kan ta en titt inni. Anonymkode: 9ee15...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg lurte på det samme her for en stund siden, hadde fått et lite sår, og det var to uker til termin. Tok det opp med legen, og fikk resept på tabletter som jeg begynte på da, de gjør at det ikke kan smitte til babyen. Det står i pakningsvedlegget at det gir virkning etter 3-4 dagers bruk. Ring legen din og spør om du bør gjøre noe slikt? Av hva jeg har lest, så er det førstegangsutbrudd de er redd for, så tror du kan ta det med ro😊 Lykke til❤️ Anonymkode: d4c8d...628 Takk for fin tilbakemelding ❤️ Anonymkode: 9ee15...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for fin tilbakemelding ❤️ Anonymkode: 9ee15...8b8 Bare hyggelig❤️ Så bra at det løste seg😊 Anonymkode: d4c8d...628 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå