Gå til innhold

Er Taylor Swift verdens mest kjente levende person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker said:

At du i det hele tatt sidestiller Ballinciaga og Roc Boyz med Taylor Swift sier sitt. 

Taylor Swift er MYE mer kjent enn dem. Jeg sier ikke at hun er verdens mest kjent levende person, men hun er ekstremt kjent. Hun er den 2. mest streamede artisten i verden på Spotify, bare bak The Weeknd. Hun har i underkant av 101 millioner månedlige lyttere på Spotify. 

Anonymkode: 58078...da0

Du tar utgangspunkt i kommersiell suksess; som jeg har nevnt tidligere, er dette ingen målestokk for kvalitet, for Justin Bieber har solgt flere plater enn Velvet Underground gjorde, og Sophie Elise flere bøker enn Kafka. Og Taylor Swift selger og strømmes mer enn Mozart.

Hva nytt har Taylor Swift tilført musikken bortsett fra å lage ultrakommersiell pop som fyller lommeboken?

46 minutter siden, senior said:

Hvem er Taylor Swift . . ?  😁

Musikkens svar på Mikke Mus; et typisk amerikansk underholdningsprodukt. Ingen kontroverser, ingen nyskapning, bare enkel, barnevennlig underholdning som barn og voksne lett kan bli glade i.

Anonymkode: 43904...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du tar utgangspunkt i kommersiell suksess; som jeg har nevnt tidligere, er dette ingen målestokk for kvalitet, for Justin Bieber har solgt flere plater enn Velvet Underground gjorde, og Sophie Elise flere bøker enn Kafka. Og Taylor Swift selger og strømmes mer enn Mozart.

Hva nytt har Taylor Swift tilført musikken bortsett fra å lage ultrakommersiell pop som fyller lommeboken?

Musikkens svar på Mikke Mus; et typisk amerikansk underholdningsprodukt. Ingen kontroverser, ingen nyskapning, bare enkel, barnevennlig underholdning som barn og voksne lett kan bli glade i.

Så samme som 90-95% av all musikk som er laget da med andre ord?

Anonymkode: f0e0d...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så samme som 90-95% av all musikk som er laget da med andre ord?

Anonymkode: f0e0d...44f

Den store forskjellen er at musikerne som lager disse 90-95% ikke blir genierklært slik Taylor Swift blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med alle disse Taylor Swift trådene? Taylor Swift er en nobody og hun er definitivt ikke verdens mest kjente levende person eller artist. 
Hvis du seriøst mener Taylor Swift er den mest kjente nålevende person, så sier det mye om deg TS..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, K.B. said:

Hva er det med alle disse Taylor Swift trådene? Taylor Swift er en nobody og hun er definitivt ikke verdens mest kjente levende person eller artist. 
Hvis du seriøst mener Taylor Swift er den mest kjente nålevende person, så sier det mye om deg TS..

Godt at det fortsatt finnes fornuftige, voksne mennesker som sier det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, jeg kunne gått rett forbi Taylor Swift på gata og ikke ant at hun var kjent. Ikke vet jeg hvordan stemmen hennes høres ut heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den mest kjente, men garantert den mest hypede. Kanskje gjennom hele historien.

Anonymkode: 830a9...8ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror Donald er mere kjent. Trump.

Anonymkode: 1379b...f6d

Den andre Donald også. Duck.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Den andre Donald også. Duck.

Duck trumfer Trump lett.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (8 timer siden):

Duck trumfer Trump lett.. 

Begget trumfer Taylor. Lett.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke hvem hun var før KG svømmet over av latterlige tråder om dama. Jeg har googlet henne en gang for å se hva greia var. Tviler på at jeg er den eneste. Jeg aner ikke hvordan hun ser ut, men lukker jeg øynene har jeg foreksempel ingen problemer med å se for meg Ronaldo (og jeg har aldri sett en hel fotballkamp). Jeg tror den syngedama er langt nede på listen over folk bryr seg om. 

Endret av BobbySocks
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste plassen jeg ser Swift omtalt er her inne, og jeg mistenker at det meste av den rosende omtalen her inne kommer fra noen få personer. Vil tro at alle A-liste skuespillere i USA er mye mer kjent enn Swift hvis en tar stikkprøver.

Selvfølgelig har dette med algoritmer å gjøre, og siden jeg ikke lytter til tenåringspop laget for jenter, dukker de selvfølgelig ikke opp på mine sosiale medier.

Anonymkode: 8982e...a0e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 20.50):

Eneste plassen jeg ser Swift omtalt er her inne, og jeg mistenker at det meste av den rosende omtalen her inne kommer fra noen få personer. Vil tro at alle A-liste skuespillere i USA er mye mer kjent enn Swift hvis en tar stikkprøver.

Selvfølgelig har dette med algoritmer å gjøre, og siden jeg ikke lytter til tenåringspop laget for jenter, dukker de selvfølgelig ikke opp på mine sosiale medier.

Anonymkode: 8982e...a0e

Jeg tror det hovedsakelig bare er snakk om EN enkelt person som spammer disse trådene hele tiden.  

Anonymkode: 57e11...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...