Gå til innhold

Er Taylor Swift verdens mest kjente levende person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flest følgere på Instagram:

https://www.forbesindia.com/article/explainers/most-followed-instagram-accounts-world/85649/1

1. Cristiano Ronaldo (@cristiano) - 604 millioner

2. Lionel Messi (@leomessi) - 486 millioner

Taylor Swift er ikke engang med på Topp 10-listen.

Anonymkode: 43904...63e

Og Justin Bieber har 291 millioner.

Angående følgene på sosiale medier. TS var lenge den mest fulgte på insta, men for sju år siden (2016) ble hun mobbet på instagram, hun valgte å slutte å følge alle (og har ikke fulgt noen siden 2016) og stengte kommentarfeltet, noe som førte til mindre trafikk på siden hennes. Pluss at hun er lite aktiv på insta og poster KUN om musikkrelaterte ting.

Hun uttalte at hun ikke var en influencer, men en musiker og at sosiale medier ikke var viktig for henne. Hun er der for å kommunisere med fansen.

Taylor er for øvrig en av tidenes mest suksessfulle artister.

Jeg er aktiv i Taylor Swift-fantråden og syns det er latterlig med alle disse trådene om hennes og alle som nevner henne i ulike tråder - er 100 % sikker på at det er folk som hater hennes og som poster om henne BARE for å irritere andre. 

Anonymkode: ccdda...f6a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Angående følgene på sosiale medier. TS var lenge den mest fulgte på insta, men for sju år siden (2016) ble hun mobbet på instagram, hun valgte å slutte å følge alle (og har ikke fulgt noen siden 2016) og stengte kommentarfeltet, noe som førte til mindre trafikk på siden hennes. Pluss at hun er lite aktiv på insta og poster KUN om musikkrelaterte ting.

Hun uttalte at hun ikke var en influencer, men en musiker og at sosiale medier ikke var viktig for henne. Hun er der for å kommunisere med fansen.

Taylor er for øvrig en av tidenes mest suksessfulle artister.

Jeg er aktiv i Taylor Swift-fantråden og syns det er latterlig med alle disse trådene om hennes og alle som nevner henne i ulike tråder - er 100 % sikker på at det er folk som hater hennes og som poster om henne BARE for å irritere andre. 

Tror du har helt rett, er noen som har fått oppheng i å henge ut henne

Anonymkode: ff76b...b57

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flest følgere på Instagram:

https://www.forbesindia.com/article/explainers/most-followed-instagram-accounts-world/85649/1

1. Cristiano Ronaldo (@cristiano) - 604 millioner

2. Lionel Messi (@leomessi) - 486 millioner

Taylor Swift er ikke engang med på Topp 10-listen.

Og Justin Bieber har 291 millioner.

Og én ting til, Justin Bieber, Ariana Grande (hun har 380 millioner følgere) og Selena Gomez (490 millioner følgere) selger ikke mange plater sammenlignet med Swift. Beyonce har også flere følgere enn Taylor Swift, men ingen av disse kan sammenligne seg med Taylor hva gjelder popularitet (nå snakker vi om salgstall, streaming, turné, osv og IKKE om følgere på sosiale medier).

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som lagde denne tråden og dette er den ENESTE Taylor Swift tråden jeg har laget. Og jeg har heller ikke laget den fordi jeg hater henne, jeg hater henne ikke. Jeg lurte genuint på om hun er verdens mest kjent person og jeg mener det er gode argumenter for at hun kan være verdens mest kjente nålevende person. Er selvsagt umulig å vite hvem som er verdens mest kjente nålevende person, men på et diskusjonsforum så er det jo meningen at man skal diskutere og ikke kun spørre om ting som har to streker under svaret. 

TS

Anonymkode: 30744...909

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du har helt rett, er noen som har fått oppheng i å henge ut henne

Jeg er overbevist om det.

Det er noen som virkelig hater Taylor og blir forbannet over det hun oppnår. Litt fascinerende hvor provosert noen blir, at de faktisk har oppheng i å henge henne ut... 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da undervurderer du nok hvor stort basket er i verden

Basket er stort i noen land, men ikke rare greiene sammenlignet med fotball.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (7 minutter siden):

Neppe, tenker Joe Biden er verdens mest kjente person. 

Sikkert mer kjent enn Swift i hvert fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg som lagde denne tråden og dette er den ENESTE Taylor Swift tråden jeg har laget. Og jeg har heller ikke laget den fordi jeg hater henne, jeg hater henne ikke. Jeg lurte genuint på om hun er verdens mest kjent person og jeg mener det er gode argumenter for at hun kan være verdens mest kjente nålevende person. Er selvsagt umulig å vite hvem som er verdens mest kjente nålevende person, men på et diskusjonsforum så er det jo meningen at man skal diskutere og ikke kun spørre om ting som har to streker under svaret. 

TS

Hva hur slått og slår flere rekorder innenfor sin bransje. Hun har over hundre guinness-rekorder. 

Hun er den største musikkstjernen i dag. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, norw said:

Basket er stort i noen land, men ikke rare greiene sammenlignet med fotball.

Ikke rare greiene?  Fotball har ca 3,5 milliarder fans, basket ca 2,2 milliarder 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva hur slått og slår flere rekorder innenfor sin bransje. Hun har over hundre guinness-rekorder. 

Hun er den største musikkstjernen i dag. 

Men ikke den mest kjente levende (og ja jeg er en Swiftie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men ikke den mest kjente levende (og ja jeg er en Swiftie)

Det er meningsløst å snakke om hvem som er DEN mest kjente, får nok ganske mange ulike svar, men at Taylor er en av verdens mest kjente? Ja.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er meningsløst å snakke om hvem som er DEN mest kjente, får nok ganske mange ulike svar, men at Taylor er en av verdens mest kjente? Ja.

Hvorfor kaller du meg hater av Swift for å lage denne tråden når du har akkurat de samme meningene som meg om Swift? 

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor kaller du meg hater av Swift for å lage denne tråden når du har akkurat de samme meningene som meg om Swift? 

TS

Fordi jeg er drittlei av alle som lager latterlig tråder og skriver latterlige innlegg om Taylor og fremstiller seg selv som fans.

Hvis du ikke er en av de, beklager, er uansett drittlei av å lese innlegg om henne i ørten tråder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er drittlei av alle som lager latterlig tråder og skriver latterlige innlegg om Taylor og fremstiller seg selv som fans.

Hvis du ikke er en av de, beklager, er uansett drittlei av å lese innlegg om henne i ørten tråder. 

Vi har nok ulik oppfatning av Taylor Swift, men akkurat her er jeg helt enig med deg; det klarer seg lenge med én tråd om henne.

Problemet er at dette er en fantråd som de færreste som ikke er lidenskapelig opptatt av henne leser, og da kan man spørre seg hvor personer som TS skal skrive, om de ønsker å diskutere Taylor Swift i et annet perspektiv enn det som blir tatt opp i fantråden, der det ikke er mye diskusjon å finne.

Tross alt er dette et åpent diskusjonsforum, og det ville være meningsløst om bare noen få utvalgte skulle ha monopol til å skrive om Taylor Swift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun er jo den mest kjente levende musikeren og musikk er jo noe alle i hele verden har et forhold til. 

Hva er det med alle disse Taylor Swift-trådene? Det vrimler jo av dem! Er du helt besatt? 

Anonymkode: 80559...6c9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om Taylor Swift, men vet ikke hvordan hun ser ut og har aldri hørt noen av hennes sanger.

Når man snakker om hvem som er mest kjent blant flest i hele verden vil jeg tro det er mange som er mer kjent enn henne blant alle fra 0-100 år. Vil ikke tro mange over 50-60 år vet hvem dagens unge artister er.

Hva med Paul McCartney, Elton John, Madonna, Bruce Springsteen, Mariah Carey eller Celine Dion for å nevne noen som har vært verdenskjente artister gjennom flere tiår...

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Taylor Swift er mye mer kjent enn Erling Haaland 😅

Anonymkode: 58078...da0

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Neppe. Haaland har f.eks 35 millioner følgere på Instagram mens Taylor Swift har 272 millioner følgere på Instagram. Er også langt flere som liker musikke enn som liker engelsk fotball. I tillegg er Haaland relativt ny i kjendisverdenen mens Swift har vært superstjerne i over et tiår mer enn Haaland. 

Altså, dere må være helt ufattelig dumme i hodet, hvis dere bruker følgere på sosiale medier som målestokk. Ufattelig dumme...

Dra til en landsby i Somalia, de vet hvem Haaland er.

Dra til et tempel i Tibet, de vet hvem Haaland er.

Dra til en stamme i Amazonas, de vet hvem Haaland er.

Osv.

Jeg tror ikke dere forstår hvor stort fotball er.

Anonymkode: c0b55...24c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google hvem Taylor Swift er her før sommeren etter alle trådene på kg. Jeg kan ikke utelukke at jeg hadde hørt navnet før, men jeg ante ikke hvem det var eller hvilken musikk som var hennes. Etter litt googling fant jeg ut at jeg har hørt noen av sangene hennes på ulike hit-spillelister, synes det er noen fine innimellom og. 

Men hun er definitivt ikke verdens mest kjente person, nei, hun har bare blitt veldig populær som artist i det siste. 

Anonymkode: 5f897...f81

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...