AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg har ei venninne som kommer med julegaveønsker fra August og frem mot jul . Kommer flere meldinger i de månedene med ønsker. Klarer ikke å forholde meg til det og husker ikke hva hun har skrevet hva hun ønsker seg Anonymkode: 37ae5...68c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Er det vanlig? Jeg gir bare gaver som en oppmerksomhet ettersom jeg ikke har så god økonomi. Våger ikke å etterspørre ønsker i tilfelle jeg ikke kan innfri dem. Blant folk med bedre inntekter er det kanskje vanlig å ønske seg spesifikke gaver fra venner til jul? Anonymkode: 4b357...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Eneste venninnen jeg ønsker meg noe fra nå på høsten, er hun ene som syr og gjerne gir bort hjemmelaget. Men hun ber om ønsker også da, siden det tar tid å lage ting. Så blir jo ikke helt det samme Anonymkode: 7a5e5...cea 2
Bombasi Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ei venninne som kommer med julegaveønsker fra August og frem mot jul . Kommer flere meldinger i de månedene med ønsker. Klarer ikke å forholde meg til det og husker ikke hva hun har skrevet hva hun ønsker seg Anonymkode: 37ae5...68c Høres rart ut. Kan du ikke be henne sende en liste i begynnelsen av november heller?
Snabeltann Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 I år tenker jeg det er året å IKKE fokusere på julegaver! Kutter ut, rett og slett og kan heller møtes å gjøre noe hyggelig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå