AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Del Skrevet 13. september 2023 Får egentlig 5 mg tabletter på resept, men de er ganske dyre når jeg tar 2. Ser jeg kan kjøpe 10mg på nett i utlandet, er det lov å kjøpe? Anonymkode: 9bab8...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Del Skrevet 13. september 2023 Ikke lov å ta medisiner inn i Norge uten resept. Og du må være med medisin din. Anonymkode: a0eef...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke lov å ta medisiner inn i Norge uten resept. Og du må være med medisin din. Anonymkode: a0eef...53b Finnes jo uten resept, derfor jeg spør. Vet at reseptbelagt er ulovlig. Anonymkode: 9bab8...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Finnes jo uten resept, derfor jeg spør. Vet at reseptbelagt er ulovlig. Anonymkode: 9bab8...297 Men det er en medisin. Ergo kun med resept. Anonymkode: a0eef...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er en medisin. Ergo kun med resept. Anonymkode: a0eef...53b Nei? Får jo kjøpt melatonin uten resept? Anonymkode: 9bab8...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Del Skrevet 13. september 2023 Det blir vel det samme som jeg hadde spurt om Paracet 1g? At jeg får 1g av legen, men i butikk selger de bare 500mg uten resept. Kan jo fint få i meg 1g Paracet ved å ta to stk som jeg har kjøpt på matbutikken. Hadde det vært lov å bestille 1g Paracet på nett da? Jeg spør ikke om å ta inn legemidler en lege MÅ skrive resept på. Anonymkode: 9bab8...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/ Her må du huske på at det er reseptreglene i Norge som gjelder, og ikke hva som gjelder hvor en du tenker å bestille fra. «legemidler som er reseptpliktige i Norge, det er reseptstatusen i Norge som er avgjørende» Om du kan kjøpe 10mg melatonin i Norge uten respet, så går det jo greit. Anonymkode: d15c6...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.toll.no/no/varer/legemidler-og-kosttilskudd/netthandel/ Her må du huske på at det er reseptreglene i Norge som gjelder, og ikke hva som gjelder hvor en du tenker å bestille fra. «legemidler som er reseptpliktige i Norge, det er reseptstatusen i Norge som er avgjørende» Om du kan kjøpe 10mg melatonin i Norge uten respet, så går det jo greit. Anonymkode: d15c6...1e1 Ok, det var det jeg lurte på, takk Anonymkode: 9bab8...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå