AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Del Skrevet 13. september 2023 Er så lei av at alt blir vinklet negativt, finnes det sykepleiere som har yrkesstolthet og som ser flest positive ting med yrket?😊 Anonymkode: f4dd4...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 13. september 2023 #2 Del Skrevet 13. september 2023 Det er nettopp fordi jeg har yrkesstolthet at jeg ikke kunne fortsette å jobbe i hjemmetjenesten og bestemte meg for å bli bemanningsvikar i stedet. Kjerkol kan påstå til hun dør at vi vikarer leverer dårlig kvalitet, men jeg har aldri vært en bedre sykepleier etter at jeg ble vikar. Da jeg jobba i hjemmetjenesten var den viktigste egenskapen min som fagperson at jeg kunne løpe fort nok og bruke minst mulig tid hos de ti-femten menneskene jeg skulle besøke, mens nå slipper jeg all bullshit-arbeide og er der for pasientene i stedet. Jeg elsker å være sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 13. september 2023 #3 Del Skrevet 13. september 2023 (endret) Jeg ser åpenbart flest positive ting, ellers hadde jeg ikke giddet, og jeg er stolt av å være sykepleier. Men det betyr ikke at vi kan feie ubehagelige ting under teppet for at alt skal se fint ut når det er nok av ting å ta tak i Endret 13. september 2023 av Topsi Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå