AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg sliter i perioder med at jeg får dotter i ørene som kommer og går, dvs. de popper inn og ut mange ganger gjennom hele dagen. Varer kanskje noen sekunder før det knitrer litt i øret og dotten forsvinner noen sekunder før den kommer tilbake. Det er utrolig plagsomt og er jeg i møter på jobb og dette begynner, så blir jeg så distrahert av det at jeg ikke klarer å konsentrere meg om så mye annet. Jeg har vært hos ønh-spesialist, men han fant ingenting galt. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: e94f3...55a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Jeg har noe lignende, nå har jeg mye rart men dottene i ørene tror jeg kommer av at jeg er naturlig anspent. Kan det stemme hos deg at du er anspent eller stressa, kroppen tenker jeg på ikke tankene. Anonymkode: 122e5...ef1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Interessant at du sier det. Det er nemlig det jeg har hatt en mistanke om før. Var i en jobb- og livssituasjon som var enormt krevende i et par år, og det var da jeg slet med det. Nå har det altså kommet tilbake, selv om jeg ikke føler meg stressa og anspent i kroppen på samme måte. Så ble ganske skuffa over at det kom tilbake 😅 Anonymkode: e94f3...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå