Gå til innhold

HJELP! Hvordan få bort razor bumps fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på tredje date i dag og tenkte jeg skulle være ekstra nøye på barberinga nedentil, men jeg var tydeligvis for nøye for det ser ut som kjøttdeig der nede nå..... Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det bort eller i det minste forbedre det på kort tid? 

😭😭😭

Anonymkode: d77e6...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som vil rekke å fikse kjøttdeig til i kveld nei, dessverre 🌸

Anonymkode: 7ab32...ba6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: cf05b...bd7

• Liker 1
Skrevet

Spraymaling? 

Anonymkode: 91324...4ed

Skrevet

Så hyggelige dere er :) 

Jeg har iset ned hufsa litt nå og det hjalp litt - i tilfelle noen googler det samme og kommer over tråden 😅

Men jeg tar gjerne imot råd for å forbedre det enda litt mer, om noen har tips! 

- Trådstarter

Skrevet

Må du gi deg.... Kjøttdeig? Har du kutta opp leppene dine i remser eller? Hvordan er det du beskriver deg selv?? Skjerp deg for faen....

Anonymkode: 046c5...932

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skal på tredje date i dag og tenkte jeg skulle være ekstra nøye på barberinga nedentil, men jeg var tydeligvis for nøye for det ser ut som kjøttdeig der nede nå..... Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det bort eller i det minste forbedre det på kort tid? 

😭😭😭

En to-tre runder med allergivennlig krem uten parfyme etc vil gjøre det så bra som det kan bli. Men ikke forsøk deg med krem med parfyme, altså. Og om du har en åpen krukke du har hatt skitne fingre i (slik kvinner flest bruker både ansiktskrem og annet) så ikke bruk av den - den er full av bakterier. Kast den. Da ender du bare opp med å gi deg selv en infeksjon i tillegg. 

Anonymkode: b43e7...91d

Skrevet

Et lag beis.

Anonymkode: 4865e...717

• Liker 1
Skrevet

Uparfymert babypudder. Bruker änglamark

Anonymkode: c4362...906

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Må du gi deg.... Kjøttdeig? Har du kutta opp leppene dine i remser eller? Hvordan er det du beskriver deg selv?? Skjerp deg for faen....

Haha, det er bare det at huden er så rød og nuppete at den ser ut som kjøttdeig :) Jeg er vanligvis veldig snill mot underlivet mitt, altså. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En to-tre runder med allergivennlig krem uten parfyme etc vil gjøre det så bra som det kan bli. Men ikke forsøk deg med krem med parfyme, altså. Og om du har en åpen krukke du har hatt skitne fingre i (slik kvinner flest bruker både ansiktskrem og annet) så ikke bruk av den - den er full av bakterier. Kast den. Da ender du bare opp med å gi deg selv en infeksjon i tillegg. 

Anonymkode: b43e7...91d

Tusen takk for seriøst svar :) Det er egentlig det jeg har gjort, uparfymert krem fra pumpeflaske. Skal smøre på flere lag, det var lurt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uparfymert babypudder. Bruker änglamark

Anonymkode: c4362...906

Takk! 

- Trådstarter

Skrevet

Pass alltid på at høvel er helt ren. Smør med tynt lag hydrokortison-salve etter barbering. Får aldri røde nupper.

Anonymkode: d9c55...f00

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun snakker om seg selv, og må da for fanken meg få lov til å omtale seg selv slik hun ønsker.  Hadde forsåvidt forstått hvis det var slufsa di hun omtalte, men du kan da ikke være krenket over hvordan hun omtaler sitt eget underlivet?

Anonymkode: 81f05...c5b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Pass alltid på at høvel er helt ren. Smør med tynt lag hydrokortison-salve etter barbering. Får aldri røde nupper.

Anonymkode: d9c55...f00

Takk for tips! Har ikke hydrokortison-salve men skal prøve det neste gang :) 

Kan ellers meddele at hufsa er litt mer presentabel. Det jeg gjorde var å ise det i ti minutters tid, deretter flere lag med uparfymert fuktighetskrem (ikke fra boks, som AB over her påpekte!) og jeg har gått rundt uten truse, for å unngå mer irritasjon. 

Fremdeles, hvis noen har noen supergode tips til hvordan jeg kan forbedre det mer, så tar jeg gjerne imot!

- Trådstarter

Skrevet

Aloevera? 

Anonymkode: 55d8f...810

Skrevet

Razor bumps? Hva med å bare kalle det nupper i stedet for å slenge inn engelske ord der det ikke er nødvendig? 

Anonymkode: cbc25...254

• Liker 1
Skrevet

(Kald) Aloe kanskje, pleier å bruke det for å roe ned huden etterpå, føler det hjelper

Anonymkode: 5ab41...217

Skrevet

Er du engelsk siden du skriver razor bumps?

Anonymkode: 28821...09c

• Liker 2
Skrevet

I fremtiden så smør inn området du skal barbere med sånn grønn dildorens eller bare antibac, gjør det og etter barbering så slipper du de små kvisene

Anonymkode: edec4...d19

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er du engelsk siden du skriver razor bumps?

Anonymkode: 28821...09c

Obviously. 

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

I fremtiden så smør inn området du skal barbere med sånn grønn dildorens eller bare antibac, gjør det og etter barbering så slipper du de små kvisene

Anonymkode: edec4...d19

Takk! Antibac funker altså? Jeg lurte litt på det nemlig, siden mange sier at alkohol fungerer bra, men var ikke sikker på om det ble for sterkt for huden så tok ikke sjansen. 

- Trådstarter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...