AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Holder på med en ny fyr, og når han har vært nede på meg sier han alltid aaah rekelukt. Som om det skal være god lukt for han. Jeg lukter absolutt ikke reker, og er alltid nyvasket. Jeg sier til han at hvis det lukter reker er det noe feil for skal ikke lukte slik, men ifølge han lukter alle underliv reker. Blir litt usikker og føler meg ekkel og skitten. Flere som har opplevd at menn sier det skal lukte slik? Anonymkode: d6cd6...96d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Å shit.Du må gå å vaske deg. Han synes nok det er fryktelig ekkelt. Anonymkode: 3b043...c88
Lorieen Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Et friskt og rent underliv lukter IKKE reker. Det lukter lett syrlig. 5
Topper og daler Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder på med en ny fyr, og når han har vært nede på meg sier han alltid aaah rekelukt. Som om det skal være god lukt for han. Jeg lukter absolutt ikke reker, og er alltid nyvasket. Jeg sier til han at hvis det lukter reker er det noe feil for skal ikke lukte slik, men ifølge han lukter alle underliv reker. Blir litt usikker og føler meg ekkel og skitten. Flere som har opplevd at menn sier det skal lukte slik? Anonymkode: d6cd6...96d Det lukter ikke reker. Det smaker og lukter lett syrlig. Det er blitt en «saying» at det lukter reker. Si at du synes slike utsagn er turn-off, så slutter han med det. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 Min første tanke er jo at det høres merkelig ut. Men mener han at det lukter godt? For lukt trenger ikke å være lik for alle. Det kan godt hende at i hans nese så føler han at det lukter reker. Mens det kun er den naturlige syrlige floraen han lukter, og at han rett og slett ikke vet hva det er. Han vet kanskje ikke hva en vulva skal lukte som. Fiskelukt er jo det man assosierer med BV. Men det er jo ikke godt å si. Anonymkode: 211f3...872
Topper og daler Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min første tanke er jo at det høres merkelig ut. Men mener han at det lukter godt? For lukt trenger ikke å være lik for alle. Det kan godt hende at i hans nese så føler han at det lukter reker. Mens det kun er den naturlige syrlige floraen han lukter, og at han rett og slett ikke vet hva det er. Han vet kanskje ikke hva en vulva skal lukte som. Fiskelukt er jo det man assosierer med BV. Men det er jo ikke godt å si. Anonymkode: 211f3...872 Det er blitt en saying blant den mannlige delen av befolkningen at det lukter reker. Godt hjulpet av klisjépregede vitser. Derfor tror sikkert enkelte at det er stilig å si dette. Og han her høres ut som at han sier det nettopp på en triumferende måte. Men alle med litt erfaring burde vite at kvinnekjønnet lukter og smaker lett syrlig. Hvis det er noe i veien med kjønnet, så vil jeg anta at kvinnen lukter det selv. Endret 13. september 2023 av Topper og daler 4 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 Kjøp en boks med reker. Be han lukte på den og så underlivet ditt. Om han våger å påstå at det er lik lukt, be han ryke og reise. Anonymkode: 950d8...57a 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 Jo det gjør du Anonymkode: 578e1...db1
Even Tuell Skrevet 13. september 2023 #9 Skrevet 13. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Holder på med en ny fyr, og når han har vært nede på meg sier han alltid aaah rekelukt. Som om det skal være god lukt for han. Jeg lukter absolutt ikke reker, og er alltid nyvasket. Jeg sier til han at hvis det lukter reker er det noe feil for skal ikke lukte slik, men ifølge han lukter alle underliv reker. Blir litt usikker og føler meg ekkel og skitten. Flere som har opplevd at menn sier det skal lukte slik? Anonymkode: d6cd6...96d Dette kan fort bare være en slags "running joke" han lagt til seg uten å mene noe mer med det, eller tenkt igjennom hva du føler når han sier det. Det trenger ikke være mer 'alvorlig' enn det Si til han at du ikke liker at han sier slik; sånne vitser -er- ikke noe morsomme. Om han er noe å samle på, så tar han det til seg og det slutter umiddelbart. Om han prøver seg en gang til, så klapp igjen beina og la han sitte der kåt og u-utløst. Dette er strike-2. Krev en unnskyldning og lovnad før det blir snakk om sex igjen. Alle bortsett fra de største amøber stopper her. Om han likevel forsetter, er han enten dummere enn boks soggy corn flakes eller så respekterer han deg ikke. Da kan han ta rekene sine og gå. Det finnes mange annen sjømat i havet (pun intended). 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #10 Skrevet 13. september 2023 "den lukta vil rekene aldri bli kvitt" Anonymkode: 9a6ce...7df
BobbySocks Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 Da hadde jeg knepet igjen beina og bedt han gå. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #12 Skrevet 13. september 2023 Jeg er kvinne 44 og ble slikket nylig av en mann som sa jeg smakte så godt. Anonymkode: 7cd29...724
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #13 Skrevet 13. september 2023 Hvis han mener alle underliv lukter reker sier det vel mest om hva slags type damer han pleier å gå ned på, eller så har han vanvittig dårlig humor. Anonymkode: 96d51...592
Resignert Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Skikkelig ferske reker lukter ikke spesielt mye, og iallefall ikke vondt, så det er neppe en negativ kommentar Forøvrig lukter damers underliv forskjellig, uten at det nødvendigvis har med hygiene å gjøre. Noen lukter mer/ sterkere enn andre, og det er overhodet ikke et problem. Overdreven vasking, derimot, er ikke en bra ting. Det forstyrrer den naturlige ph- balansen og kan bidra til ulike problemer "det nede". Å tro at en luktfri fitte, eller en som lukter såpe og parfyme er bra, er en stor feilvurdering, som påvirker både kvinnen og sexpartnere negativt, på flere måter. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Skrevet 14. september 2023 Han er bare litt dum sosialt. Si til han at det er turnoff med gutter som tar med seg garderobepraten innpå soverommet med dama, og at voksne bør ha litt bedre sosiale antenner enn dette. Er han veldig uerfaren med damer/forhold? Og ta det for all del ikke personlig. Anonymkode: 233f3...a24 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er kvinne 44 og ble slikket nylig av en mann som sa jeg smakte så godt. Anonymkode: 7cd29...724 Var det første gang? Anonymkode: f7884...a2f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 Jeg vet hva dette handler om, det gjør også en god del andre menn. Men det er noe vi snakker om oss i mellom..., Anonymkode: c3f70...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet hva dette handler om, det gjør også en god del andre menn. Men det er noe vi snakker om oss i mellom..., Anonymkode: c3f70...ba9 Bra du ikke røper plottet på et kvinneforum da, sånn hva vi kvinner her ikke plutselig for nyss i det bare dere menn vet hva handler om Anonymkode: f7884...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis han mener alle underliv lukter reker sier det vel mest om hva slags type damer han pleier å gå ned på, eller så har han vanvittig dårlig humor. Anonymkode: 96d51...592 Du mener at det er en spesiell type damer som får bakteriell vaginose? Anonymkode: 310c5...56e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #20 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bra du ikke røper plottet på et kvinneforum da, sånn hva vi kvinner her ikke plutselig for nyss i det bare dere menn vet hva handler om Anonymkode: f7884...a2f Nettopp. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du mener at det er en spesiell type damer som får bakteriell vaginose? Anonymkode: 310c5...56e Har egentlig ikke noe med lukt å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: c3f70...ba9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå