AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Hvor mye penger må jeg legge av til mat for tre voksne. Det er meg å to tenåringer på 17 år. Vi skal være i Spania i 7 dager. Anonymkode: bb8b3...49c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Kommer jo an på hvor dyre restauranter dere skal spise på, om dere har frokost inkludert og om dere spiser "middag" til lunsj i tillegg. Ville kanskje tenkt i alle fall 15 euro til lunsj og 20 euro til middag per pers. Så da blir det 105 euro per pers per dag, altså 1200 kr/dagen. Så kommer drikke i tillegg og evt dessert, og så vil man gjerne ha snacks og sånt utenom. Så bør man alltid ha litt å gå på mtp at man kanskje går på litt dyrere restauranter osv. Kanskje man dermed bør ha ca 10.000 til mat for 3 pers for en uke hvis man spiser lunsj og middag på restaurant hver dag. Anonymkode: e7fd7...9a6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Meg som 1 voksen bruker max 300kr pr dag i mat og drikke. Men nå er jeg ikke den som drikker mest eller er glad i biff. Anonymkode: 40737...9be
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Vi bor på leilighetshotell når vi er sørover, så jeg regner maks 500 kroner dagen for meg som er voksen. Men som andre her sier, kommer jo helt an på hvordan dere skal gjøre, hva som er inkludert osv. Anonymkode: 5276d...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå