AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg er åpen for å bygge data fra skrætsj, selv om det er mange, mange år siden sist. Men hvor kjøper jeg best komponenter hen? Ser at Komplett og andre selger pre-bygde PCer som også kan være aktuelle. Kan vi vente gode priser på det? Anonymkode: 79943...ee7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 De siste 20 årene har jeg kjøpt pcdeler kun fra komplett. Det finnes jo andre plasser og, som proshop etc.. Men komplett er flink på retur/evt garantisaker om det skulle være noe galt og. Hva vi får gode priser på på blackfriday tror jeg ikke du får noe godt svar på fra oss på kvinneguiden. Jeg må ærlig tro det er lite "tilbud" mtp dagens situasjon med inflasjon og shit. Anonymkode: 74643...7c5 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Bruker jo litt ymse sjapper, avhengig av pris, men Komplett er relativt konkurransedyktige, og bra på service. For noen uker siden bestilte jeg et hovedkort der, og Postnord presterte å rote det vekk. Maste på kundeservice i dagevis, ventet i evigheter på både telefon og chat, men de bare trenerte og unngikk. Da jeg til slutt ga opp og kontaktet Komplett, svarte de meg omtrent på sekundet og ga Postnord smekk på lanken. Dagen etter hadde de sendt en ny pakke. Anonymkode: d9ed6...005 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Blir veldig positiv til Komplett da. Kanskje jeg skal begrense meg til den butikken. Jeg avventer, som sagt, tilbudsuka, men må også lese meg opp på PC-bygging igjen. Sist jeg begynte helt forfra var før y2k. Anonymkode: 79943...ee7
M71 Skrevet 15. september 2023 #5 Skrevet 15. september 2023 Komplett er bra med god service er min erfaring. Beste plassen for deler når man vet sånn ca hva man skal ha er Prisjakt.no Kan være store forskjeller på de enkelte produkter under Black week. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå