AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Hvordan funket det? Dyrt? Spør for en venn. Anonymkode: 7ada2...db3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Nei, men jeg kunne tenke meg å gjøre den jobben. Anonymkode: 71596...b08 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Ja. Investerte i en Roborock. Denne holder det nå prikkfritt. Anonymkode: e231f...bd4
Gjest ti10 Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Nei, men det er vel sjelden "engangsryddingen" som er et problem for folk som har det rotete. Utfordringen er vel å holde det ryddig over lang tid.
Navani Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 Nei, jeg har selv tatt jobben med å kvitte meg med alt jeg ikke trenger. Når det var gjort kunne jeg begynne å organisere det jeg hadde igjen. Ikke noe poeng i å organisere ting du ikke trenger. Du kan gå rom for rom, eller kategori for kategori. Søk opp Marie kondo for eksempel på youtube, eller swedish death cleaning. Mange gode råd der. Men du må starte et sted, om det så er en skuff av gangen 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Investerte i en Roborock. Denne holder det nå prikkfritt. Anonymkode: e231f...bd4 Rydder den og? Anonymkode: d0e34...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 Min søster har hjulpet meg med en bod ,hun jobbet gratis for meg. Anonymkode: 787f1...ebc
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #8 Skrevet 21. september 2023 Du må finne ut av årsakene til hvordor du beholder/samler/lagrer så mye ting. En organiseringsperson vil hjelpe deg med det , og finne regler for hvordna du skal kvitte deg med ting... Tror ikke en profesjonell organiserer kommer og tømmer boden din og rydder opp, uten å jobbe med DEG samtidig, med de bakenforliggende problemene. Hvis du trenger noen til å tømme boden, kan du leie inn noen ungdommer eller russ som vil tjene penger. Anonymkode: d7bf0...2aa 1
Helene Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 Nei, jeg har ikke hatt organisert rydder. Men har sett programmer på tv og tatt til meg tips. Alt i hjemmet mitt har faste plasser.
FrankDrebin Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 Ja. Husker ikke nøyaktig hva det kostet, 3-4 laken, tenker jeg.
Fru Uperfekt Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Nei. Har en mann som fikser det om det blir litt for rotete
Brunhilde Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Jeg har ikke "en svinesti av et hjem", her er det stort sett alltid rent og ryddig. (Jeg har veldig god oppbevaringsplass, men jeg kunne nok med fordel ha kvittet meg med noen ting allikevel. Jeg tenker at det som har stått i en boks i et år eller mer er noe man ikke kommer til å savne.)
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 Jeg drømmer om å finne perfekte organiseringsperson å hyre for 1-2 dager! Bor ikke i en svinesti, men har det heller ikke ordentlig strigla. Liten leilighet, flere barn og jeg har dårlig ordenssans. Har kvittet meg med masse ræl allerede i år. Og skal fortsette. Selve leiligheten min er blitt ganske bra, men har fortsatt problemer med å organisere boden. Vet ikke hvorfor, men kjenner ordentlig skrekk for å ta tak i dette. Kostet meg masse, rent følelsesmessig. Har sett etter privat organiseringsperson, men jeg betaler faen ikke 1500kr pr time. Da får det heller gå tregt, mens jeg får det gjort. Anonymkode: bc6ca...07c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #14 Skrevet 1. oktober 2023 Det er velsig mange fine "rydde og organiserings podder" der ute. Noen er veldig konkrete, mens andre kan fokusere mer på tanker og mentalitet bak hoarding/hvorfor vi beholderog lagrer så mye ting og hvordan vi skal klare å løsrive oss fra tanken om å beholde så mye (både ting, tanker, relasjoner). Anonymkode: d7bf0...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå