AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Etter en tur til Italia hvor jeg spiste så mye god mat har jeg begynt å lage mer italiensk mat og da er god olivenolje viktig. Men hva er god olivenolje og hvor kjøper jeg den? På REMA eller må jeg til spesial butikk? Tips tas i mot med takk. Anonymkode: cff43...189
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Det finnes forskjellige butikker som spesialiserer seg på olivenolje. Ville prøvd en av dem. For eksempel olivenlunden eller Oliviers & co Anonymkode: 4893a...507
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 11.38): Etter en tur til Italia hvor jeg spiste så mye god mat har jeg begynt å lage mer italiensk mat og da er god olivenolje viktig. Men hva er god olivenolje og hvor kjøper jeg den? På REMA eller må jeg til spesial butikk? Tips tas i mot med takk. Anonymkode: cff43...189 Spørs jo helt hvor du bor? Bor du i Oslo/Asker området så er det mange kolonialer som har god olivenolje. Ellers så bruker jeg økologisk olivenolje. Anonymkode: da570...30c
Citpensacola Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Du må nok i spesialbutikk for å få noe som er skikkelig godt. Mye bra hos Olivenlunden, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå