Gå til innhold

Er du en av de som kan føle at andre damer/ menn rundt deg får mer oppmerksomhet enn hva du får?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ofte opplevd det i mitt liv. Det er en litt sår følelse, selv om jeg unner andre oppmerksomhet.  Jeg har ofte opplevd at mannfolk virker å snu seg etter / plystre eller rope etter den venninnen som jeg går med. Det har også skjedd i jobbsammenhenger.  Jeg har ikke den sterkeste tro på at det andre kjønn liker meg. Men jeg er meg selv. Hvordan har dere følt slike ting? 

Anonymkode: a368d...4f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått noen oppmerksomhet fra damer, og ser naturligvis at det er noen menn som får det. Ikke mange menn som får det egentlig, men de som gjør det får til gjengjeld veldig mye. Og kvinner får jo stort sett mye oppmerksomhet. 

Ja det er jo kjipt. Men sånn er det. Har jo gjort at jeg fokuserte mer på utdanning og karriere i som ung, så det er ikke bare negativt. 

Anonymkode: 24265...68b

• Hjerte 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri fått noen oppmerksomhet fra damer, og ser naturligvis at det er noen menn som får det. Ikke mange menn som får det egentlig, men de som gjør det får til gjengjeld veldig mye. Og kvinner får jo stort sett mye oppmerksomhet. 

Ja det er jo kjipt. Men sånn er det. Har jo gjort at jeg fokuserte mer på utdanning og karriere i som ung, så det er ikke bare negativt. 

Jeg får også inntrykk av at kvinner får veldig mye oppmerksomhet. Det er vel grunnen til at jeg føler at det er rart at jeg ikke får det samme. Jeg kommer alltid i snakk med noen mennesker på min vei i livet. Men det er ikke slik at jeg blir flørtet med til vanlig. 

Det er viktig å ha andre fokus ja. Jeg fokuserer også på karriere og å klare meg bra ellers i livet  :)

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer alltid i snakk med noen mennesker på min vei i livet. Men det er ikke slik at jeg blir flørtet med til vanlig. 

Jeg blir ALDRI flørtet med, så du får mer oppmerksomhet enn meg i det minste 😄 Jeg hadde levd lenge på om noen flørtet med meg for å si det sånn, kanskje det ikke er så aller verst likevel?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir ALDRI flørtet med, så du får mer oppmerksomhet enn meg i det minste 😄 Jeg hadde levd lenge på om noen flørtet med meg for å si det sånn, kanskje det ikke er så aller verst likevel?

En trøst å høre at vi er flere. Jeg er nesten misunnelig på de som blir flørtet med hele tiden. Men min selvtillit bygges av annet enn utseende. Det bygges på karriere,  familien min osv. Det får meg til å føle meg komfortabel og bra 🥰

Skrevet

Blir aldri flørtet med, aldri noen som kommer bort eller tar blikkontakt. Man blir vandt til det😉 

Anonymkode: af8b3...23b

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, de eneste gangene menn tar kontakt med meg er når de gjerne vil ha nummeret til venninna mi eller min godkjennelse på at de kan få date søstera mi.

Anonymkode: 01ccd...653

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

NOEN kvinner får mye oppmerksomhet. Andre får null. Siden du tror alle kvinner får oppmerksomhet, er du vel en av dem som kun ser de attraktive kvinnene, mens alle andre kvinner er luft.

Anonymkode: 07ee5...26a

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NOEN kvinner får mye oppmerksomhet. Andre får null. Siden du tror alle kvinner får oppmerksomhet, er du vel en av dem som kun ser de attraktive kvinnene, mens alle andre kvinner er luft.

Riktig. De fleste vanlige kvinner får ikke masse oppmerksomhet. Jeg en en kvinne som ser helt vanlig ut, men har pene venninner. Kan si det er STOR forskjell på hvem som får oppmerksomheten på byen der, ja. Er bare menn som skal ha offerrollen alene her.

Anonymkode: 76ffe...21b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Å oppleve at andre får mer oppmerksomhet enn deg er noe alle har opplevd. Mer eller mindre selvsagt, men det er helt vanlig og noe man bare må lære seg å takle. Oppmerksomhet er for øvrig så mangt. 

Anonymkode: 36a86...840

Skrevet

Her får jeg sjelden oppmerksomhet i jobb sammenhenger osv men ute på byen og på nette er det ikke måte på hvor mye oppmerksomhet jeg får🙈😂 

Men kan jo være at i edru tilstand så oppfatter jeg ikke flørting eller den ekstra oppmerksomheten utenom vanlig høffelighet. 

Anonymkode: 50203...36d

Skrevet

Jeg fikk masse oppmerksomhet i 20- årene. Det var en god følelse. Nå er jeg 45, og får det ikke lenger. Det føles litt sårt at det er pga at jeg begynner å bli gammel, at jeg ikke er attraktiv lenger.

Anonymkode: 9359a...6bc

Skrevet

Jeg har en god venninne jeg som alltid fikk mye oppmerksomhet (på bekostning av meg) da vi var yngre, i dag derimot er det motsatt. Tiden behandler oss alle forskjellig.

Anonymkode: 83489...41b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei hverken føler eller tenker på slikt. Eneste jeg tenker er at jeg får nok oppmerksomhet og er fornøyd. Har også godt selvbilde. Liker oppmerksomhet det skal jeg innrømme, men ikke alt for mye. Det har også skjedd flere ganger at jeg får UØNSKET oppmerksomhet. Det er ikke alltid gøy men slikt skjer og livet går videre. 

Endret av Elooon
Skrevet

Syns ikke jeg får mye oppmerksomhet og føler meg ganske usynlig i hverdagen, men når jeg er med andre kvinner kommenterer de en del at menn stirrer og prøver seg på meg, i sommer var det og en venninne som ville jeg skulle dra hjem fra fellesmiddag så ikke daten hennes skulle se meg og miste interesse for henne 🤷‍♀️ Kanskje mange kvinner føler seg usynlig men egentlig får en del skjult oppmerksomhet uten å merke det.

Anonymkode: f2e35...1ef

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Riktig. De fleste vanlige kvinner får ikke masse oppmerksomhet. Jeg en en kvinne som ser helt vanlig ut, men har pene venninner. Kan si det er STOR forskjell på hvem som får oppmerksomheten på byen der, ja. Er bare menn som skal ha offerrollen alene her.

Anonymkode: 76ffe...21b

Altså, kvinner får veldig mye mer oppmerksomhet enn menn i snitt.

Uansett, de fleste kvinner liker ikke oppmerksomhet engang!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså, kvinner får veldig mye mer oppmerksomhet enn menn i snitt.

Uansett, de fleste kvinner liker ikke oppmerksomhet engang!

I snitt? Altså wtf. Hva hjelper det Guri som får null oppmerksomhet at Tove får masse oppmerksomhet?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk masse oppmerksomhet i 20- årene. Det var en god følelse. Nå er jeg 45, og får det ikke lenger. Det føles litt sårt at det er pga at jeg begynner å bli gammel, at jeg ikke er attraktiv lenger.

Anonymkode: 9359a...6bc

Mange kvinner på 45 får mye oppmerksomhet. Så om det ikke gjelder deg, har du vel forfalt mer enn nødvendig da.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mange kvinner på 45 får mye oppmerksomhet. Så om det ikke gjelder deg, har du vel forfalt mer enn nødvendig da.

Det var unødvendig av deg.

Anonymkode: ff40d...d2f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var unødvendig av deg.

Anonymkode: ff40d...d2f

Ikke så unødvendig som det var av personen jeg siterte å hevde at kvinner generelt over 45  ikke er attraktive. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...