AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg våknet opp i dag og innså at jeg ligger med en fyr som jeg trodde jeg skulle få et forhold med. Jeg var så forelsket og så snudde han og tilbød meg bare sex, men som gode venner. I dag skjønner jeg at han bare utnytter meg og jeg var så avhengig av hans bekreftelse og at han skulle like meg og ville ha meg, at jeg helt frivillig stilte opp og trodde dette var veien. Men så sluttet han fort å være snill og hyggelig også, noen ganger har han tvert om sagt ting som faktisk såret meg veldig, eller oppført seg stygt. Som feks å fortelle meg at jeg burde ikke gå med den og den kjolen feks for det synes at jeg liker godsaker. Det såret, så ønsket jeg bare mer og mer at han skulle synes jeg var sexy og fin, og verdt å elske. Jeg skammer meg sånn at jeg har lyst til å krype i et hull og dø. Ringte ham og avsluttet det hele i dag og han fikk sjokk, snakket om at han kanskje hadde følelser for meg likevel og hadde tenkt å be meg på utenlandsweekend, jeg skjønte at det bare var ting for å få meg til å fortsette. Føler meg så dum 😭 Anonymkode: 87a35...50f 1 5
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Jeg skjønner det er vondt.💙 Så klart er det det. Men.. Nå er det tilbakelagt. Du ser noe tydeligere,og du satte ned foten. Du er et annet sted nå, og litt klokere. I den grad du klarer å se det slik. Kanskje med litt tid. Jeg har møtt idiotiske menn og prøver i ettertid å tenke på om noen av de bidro til noe mer klokskap hos meg. Tror jeg setter mee pris på min kjære nå pga det, føler mye takknemlighet. (Oooog… du «vant» litt da han babla om weekend😌) 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner det er vondt.💙 Så klart er det det. Men.. Nå er det tilbakelagt. Du ser noe tydeligere,og du satte ned foten. Du er et annet sted nå, og litt klokere. I den grad du klarer å se det slik. Kanskje med litt tid. Jeg har møtt idiotiske menn og prøver i ettertid å tenke på om noen av de bidro til noe mer klokskap hos meg. Tror jeg setter mee pris på min kjære nå pga det, føler mye takknemlighet. (Oooog… du «vant» litt da han babla om weekend😌) Takk 💕💕 Ja jeg ser det veldig klart nå, er så flau og skammer meg over egen desperate oppførsel. At jeg kunne falle så lavt for å føle meg elsket. Har lært noe viktig om meg selv, jeg har helt klart ting å finne ut av og jobbe med, så ikke dette skjer igjen. Føler meg virkelig lavt og dum, trøsten din hjelper. Anonymkode: 87a35...50f 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Når vi er forelska lager hjernen masse stoffer som får oss til å føle oss annerledes og tenke ting vi ellers kanskje ikke ville ha tenkt, så ikke bebreid deg så mye for hvem du falt for og sa ja til sex med. Og her virker det jo som han kanskje var sjarmerende i utgangspunktet, men så endret han seg og da er det bra du ser ham med nye øyne og dropper ham. Ta på deg en fin kjole og spis masse godsaker mens du tenker “You ain’t getting this no more, loser!” og nyter livet! Anonymkode: ed4b1...467 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg våknet opp i dag og innså at jeg ligger med en fyr som jeg trodde jeg skulle få et forhold med. Jeg var så forelsket og så snudde han og tilbød meg bare sex, men som gode venner. I dag skjønner jeg at han bare utnytter meg og jeg var så avhengig av hans bekreftelse og at han skulle like meg og ville ha meg, at jeg helt frivillig stilte opp og trodde dette var veien. Men så sluttet han fort å være snill og hyggelig også, noen ganger har han tvert om sagt ting som faktisk såret meg veldig, eller oppført seg stygt. Som feks å fortelle meg at jeg burde ikke gå med den og den kjolen feks for det synes at jeg liker godsaker. Det såret, så ønsket jeg bare mer og mer at han skulle synes jeg var sexy og fin, og verdt å elske. Jeg skammer meg sånn at jeg har lyst til å krype i et hull og dø. Ringte ham og avsluttet det hele i dag og han fikk sjokk, snakket om at han kanskje hadde følelser for meg likevel og hadde tenkt å be meg på utenlandsweekend, jeg skjønte at det bare var ting for å få meg til å fortsette. Føler meg så dum 😭 Anonymkode: 87a35...50f Gjort er gjort. Godt at du har selvinnsikt nå. Bare manipulasjon fra han. Anonymkode: b5039...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 Vi gjør alle feil, og her har du tatt grep. Ikke dvel ved små feil, i løpet av livet ditt er perioden med han en bitteliten parantes Anonymkode: 0f9fb...35f 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 Synes du var veldig flink som sto opp for deg selv og avsluttet det 🙂 Nå kan det bare bli bedre - Masse lykke til med å finne DIN rette ❤️ Anonymkode: 8fa2f...a06 1
Blåtrå Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 Han hadde ikke tenkt å be deg med på utenlandsweekend. Det var noe han kom på der og da. Ikke bit på, kom deg bort. 1
Kvalitet Skrevet 13. september 2023 #9 Skrevet 13. september 2023 Du skal være utrolig stolt av deg selv som klarte å avslutte. Veldig mange vet de blir utnyttet men klarer ikke gå ut av «forholdet» Les boka : Hektet på håpet om kjærlighet. Av nysgjerrihet lurer jeg på hva som fikk deg til å våkne? 1
exictence Skrevet 13. september 2023 #10 Skrevet 13. september 2023 Jeg sier også at det var flott av deg å avslutte. Når han sier sårende og stygge ting til deg som det med kjolen, er det absolutt riktig av deg å gå. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 Så snille dere er 💕 Det som gjorde at jeg til slutt skjønte er at jeg gradvis over måneder har fått lavere selvtillit og tenker at andre er bedre enn meg. At jeg ikke lenger går i klær jeg liker fordi de fremhever eller er litt figurnære, at jeg ikke lenger snakker så mye med kolleger eller småprater og blir fort nervøs. Så i dag koblet jeg endelig at det er denne relasjonen med ham som tapper meg, og at han ofte bare behandler meg høflig og ikke med omtanke eller vennskap, som om jeg ikke betyr noe egentlig. Og det var dritt å innse at jeg delvis har gjort dette mot meg selv. Anonymkode: 87a35...50f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå