AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Si at du får følelsen av at en venn av kjæresten eller en felles venn liker kjæresten din mer enn vennskapelig. Og at det er tydelig gjennom kroppsspråk selvom du ikke har sett dem gå over streken på noen måte. Men mye kontakt, virker oppglødd når kjæresten er der, mer interessert i kjæresten enn andre personer tilstede, kanskje kler seg ekstra fint etc. og at du ikke nødvendigvis får den samme følelsen fra kjæresten selvom de har mye kontakt. Og at du kanskje får en viss følelse av at de ser på deg som en motstander selvom de ikke er direkte uvennlig. Ville du latt det gå, sagt noe til kjæresten for å se om de er klar over det? Prøve å gjøre noe for å begrense kontakten? Sagt noe til den personen? Anonymkode: e7a3c...2f1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Hadde ikke sagt noe til vedkommende, men hadde forventet at partneren min hadde sagt i fra. Vedvarende oppførsel tyder på at hun tror det er håp, så for min, hans egen og hennes skyld bør han si klart og tydelig fra at han ikke er interessert. Jeg har gjort det samme når menn tydelig har vært interessert i noe mer med meg. Anonymkode: 82565...aa0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå