Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter du den tilbake på plass etter bruk? 

Har inntrykk av at de fleste som ikke gjør det er unge og/eller kjører dyrere biler.

Anonymkode: 848ec...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jeg er ikke en drittsekk. 

Anonymkode: fec92...fe1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig setter jeg den tilbake og det irriterer meg mer enn det burde at noen ikke gjør det.

Anonymkode: c3f10...3cd

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig. 

Anonymkode: 142e7...954

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg og her jeg bor gjør alle det faktisk. 

Anonymkode: 2bf78...4a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har inntrykk av at de fleste som ikke gjør det er unge og/eller kjører dyrere biler.

Ja, det gjør jeg - jeg er ikke ung, men jeg har dyrere bil 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selvfølgelig setter jeg den tilbake og det irriterer meg mer enn det burde at noen ikke gjør det.

Anonymkode: c3f10...3cd

Irriterer meg og, men mindre enn før! Nå begynner jeg å synes det er interessant! Legger alltid merke til hvem som ikke setter den tilbake! 

Skrevet

Hvorfor er ikke denne tråden en poll en kan stemme på. Sykt irriterende de folk på kvinneguiden som alltid spør etter ja eller nei men ikke gidder å lage poll.

De er verre enn folk som ikke setter handlevognen på plass igjen.

:skya: 

Anonymkode: 311e0...c69

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
On 9/13/2023 at 10:08 AM, AnonymBruker said:

Bilen min er verdt over 600k, jeg setter alltid handlekurven tilbake på sin plass. Er under 30 år. 

Anonymkode: 9d690...406

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 10.08):

Spesielt middelaldrende lar vogna stå, gjerne midt i gangbanen.

Jeg tar alltid mitt på plass, og veldig ofte andre sine gjenlatte vogner eller søppel eller hva.

Anonymkode: 0998f...4ce

Skrevet

Jepp, ofc. og om det ikke er for mye omvei så pleier jeg også å rydde opp etter de andre idiotene. 

Anonymkode: be27d...927

Skrevet

Alltid.

Jobbet selv i dagligvaren i ungdommen. Det var begrenset med plass bak kassene, og man måtte gå forbi vogn-parkeringen på vei ut, men allikevel satte 9 av 10 aldri vognen på plass. Det er så sløvt å bare dytte den unna.

Anonymkode: 5243f...f99

Skrevet

Alltid. Jeg har jobbet flere år i matbutikk, syns helt ærlig at de som ikke triller vogna på plass er late og frekke. Ikke krever det spesielt mange kalorier eller sekunder på å trille en handlevogn noen meter. 

Anonymkode: e481b...ddb

• Nyttig 1
Skrevet

Enda en ting vi mistet da Lidl trakk seg. Det var dem som begynte med å vognpant, slik ble kundene oppdratt til å sette vognen tilbake for å få 10eren sin tilbake.

Anonymkode: 5e28a...8a4

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Enda en ting vi mistet da Lidl trakk seg. Det var dem som begynte med å vognpant, slik ble kundene oppdratt til å sette vognen tilbake for å få 10eren sin tilbake.

Om du er villig å jobbe for 95,- kroner timen brutto så åpner jeg en Lidl på dagen.

:skya:

Anonymkode: 311e0...c69

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. 10’er for vogn var her LENGE før lidl og forsvant når kontantene forsvant flere år etter lidl

Anonymkode: 85cd6...858

• Liker 2
Skrevet

Sluttet etter at matprisene økte.

Anonymkode: a2054...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...