Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid brukt Loreal True match minerals pudder og elsker dette. Problemet er at det ikke lenger er å få kjøpt 🥲 Noen som har tips til gode og ikke alt for dyre pudder? 

Anonymkode: 17480...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RMS "Unpowder"

Anonymkode: f5fe2...d55

Skrevet

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har alltid brukt Loreal True match minerals pudder og elsker dette. Problemet er at det ikke lenger er å få kjøpt 🥲 Noen som har tips til gode og ikke alt for dyre pudder? 

Anonymkode: 17480...c8c

Er det den med grønt lokk? Den er fortsatt tilgjengelig her:

https://www.cosmeticsmegastore.com/no/l-oreal-true-match-mineraler-foundation/p-37848777-98901570?language=no&ac=cosmeticsmegastore&asc=pmax&gclid=EAIaIQobChMIk4GijomngQMV4BkGAB0oRAx9EAQYAiABEgKlBPD_BwE

Blir dyr frakt, da.

Skrevet

Moira Cosmetics Set & Correct Finishing powder er kjempebra! 

Skrevet

Liker sensai total finish, men kommer litt an på hvor mye dekkevne du er ute etter, denne dekker godt men smelter også inn i huden så ser naturlig ut. 

(Har ikke brukt det på en stund riktignok, men skal jeg bruke kompakt pudder er det dette)

Skrevet

Jeg bruker Laura Mercier translucent power. Syns det er helt nydelig. 

Anonymkode: 71b96...24e

Skrevet

Lily Lolo Flawless Silk er best, uten talkum, tørker ikke huden min.

Skrevet

Spørs hva du mener med pudder. Sensai som er nevnt over her er mer som en foundation, veldig dekkende. Og så har du settingpudder som legges på tykt og børstes av.

Selv bruker jeg Hourglass Ambient lightning powder Finnes i flere nyanser. Jeg har olivenhud og bruker Dim Light. Men det er ikke billig som du er ute etter, men det blir ikke tørt på huden og gir en utrolig fin finish.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...