AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Tykke/varme, litt finere strømpebukser til daglig bruk, hvor kjøper dere det? 😁 Anonymkode: 1e3f8...af6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Whops, feil kategori, flytt gjerne 😅 Anonymkode: 1e3f8...af6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Disse er helt fantastiske. Behagelige, varme og ser ut som vanlige tynne strømpebukser på: https://dittogderes.com/products/cosytights?_pos=1&_sid=69f9dc007&_ss=r De kom etter kort tid, så der leverer butikken. Men de var dårlig innpakket og den ene var blitt skadet under transport og da var det umulig å få et svar fra de. Har sendt inn flere mail både på kontrollskjemaet dems og gjennom egen mail, men får ikke svar. Har også lagt inn negativ review, med det blir ikke publisert. Så strømpebuksene er verdt hver krone, men du må ha råd til å tape de kronene hvis pakken forsvinner eller blir ødelagt på veien. Har bestilt lignende fra andre steder, men de har ikke vært like gode og fine. Så blir nok en bestilling til denne høsten, selv om servicen var ræva. Anonymkode: f56dd...405 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Disse er helt fantastiske. Behagelige, varme og ser ut som vanlige tynne strømpebukser på: https://dittogderes.com/products/cosytights?_pos=1&_sid=69f9dc007&_ss=r De kom etter kort tid, så der leverer butikken. Men de var dårlig innpakket og den ene var blitt skadet under transport og da var det umulig å få et svar fra de. Har sendt inn flere mail både på kontrollskjemaet dems og gjennom egen mail, men får ikke svar. Har også lagt inn negativ review, med det blir ikke publisert. Så strømpebuksene er verdt hver krone, men du må ha råd til å tape de kronene hvis pakken forsvinner eller blir ødelagt på veien. Har bestilt lignende fra andre steder, men de har ikke vært like gode og fine. Så blir nok en bestilling til denne høsten, selv om servicen var ræva. Anonymkode: f56dd...405 Takk for tips 😄 Liker mer den "strikket"-looken men har vurdert å bestille disse fra ebay bare for å prøve 😅 Anonymkode: 1e3f8...af6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Kjøper ofte dansestrømpebukser. Stort sett fra engelske nettbutikker. Funker knallbra når det er kaldt ute!🙌☺️ Anonymkode: edcde...68a
skreppamedleppa Skrevet 15. september 2023 #7 Skrevet 15. september 2023 (endret) Jeg er veldig glad i kabelstrikket utgaven i den tiden vi er inne i nå. Kjøper hos de vanlige som Lindex, Cubus, H&M. Kjøper også andre plasser men de selges også her på de "vanlige" butikkene som jeg er fornøyd med. kjøpte en begunder kabelstrikket hos Cubus i fjor i ull blanding (de har den enda i butikken men fant de ikke på nettsiden). kjøpte grå hos Vera moda for en stund siden https://www.cckle.no/vmcable-ullstrømpebukse?gad=1&gclid=EAIaIQobChMI0b_j0ZSrgQMVEywYCh0_qQ1kEAQYASABEgJjmfD_BwE Hos Lindex har jeg kjøpt denne https://www.asos.com/lindex/lindex-cable-knit-tights-in-rust/prd/203018023?affid=28241&_cclid=Google_EAIaIQobChMI2ISbxZWrgQMVbgqiAx3AqwnDEAQYByABEgLLd_D_BwE&channelref=product+search&mk=abc&ppcadref=20523547576||&gclid=EAIaIQobChMI2ISbxZWrgQMVbgqiAx3AqwnDEAQYByABEgLLd_D_BwE&gclsrc=aw.ds (Kan også kjøpes i svart for de som ikke er såååå fargeglad som meg kanskje ) Hvite synes jeg jeg ser overalt.. Endret 15. september 2023 av skreppamedleppa 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #8 Skrevet 15. september 2023 Skulle gjerne hatt noen ribbestrikkede i bomull eller ull, men klarer ikke finne noe. Anonymkode: 76bc2...2b9
Morpheus Skrevet 15. september 2023 #9 Skrevet 15. september 2023 Jeg bruker kabelstrikket ofte til nikkers om vinteren. Men må ha store størrelser, og de er sjeldent på lager 😕
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #10 Skrevet 15. september 2023 Morpheus skrev (46 minutter siden): Jeg bruker kabelstrikket ofte til nikkers om vinteren. Men må ha store størrelser, og de er sjeldent på lager 😕 https://www.zalando.no/lindex-tights-small-cable-tights-dark-dusty-orange-l2e81f01p-e11.html zalando har str 36-54 Anonymkode: 0c706...7c6
Morpheus Skrevet 15. september 2023 #11 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): https://www.zalando.no/lindex-tights-small-cable-tights-dark-dusty-orange-l2e81f01p-e11.html zalando har str 36-54 Anonymkode: 0c706...7c6 Det var en str 54. Takk synes stilen med nikkers og lusekofte er fin på hyttetur.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #12 Skrevet 15. september 2023 Morpheus skrev (7 timer siden): Det var en str 54. Takk synes stilen med nikkers og lusekofte er fin på hyttetur. Jeg bruker sånne strømpebukser til kjoler/skjørt til hverdags☺️ Anonymkode: 0c706...7c6
Gjest Albbas Skrevet 16. september 2023 #13 Skrevet 16. september 2023 On 9/13/2023 at 9:41 AM, AnonymBruker said: Disse er helt fantastiske. Behagelige, varme og ser ut som vanlige tynne strømpebukser på: https://dittogderes.com/products/cosytights?_pos=1&_sid=69f9dc007&_ss=r De kom etter kort tid, så der leverer butikken. Men de var dårlig innpakket og den ene var blitt skadet under transport og da var det umulig å få et svar fra de. Har sendt inn flere mail både på kontrollskjemaet dems og gjennom egen mail, men får ikke svar. Har også lagt inn negativ review, med det blir ikke publisert. Så strømpebuksene er verdt hver krone, men du må ha råd til å tape de kronene hvis pakken forsvinner eller blir ødelagt på veien. Har bestilt lignende fra andre steder, men de har ikke vært like gode og fine. Så blir nok en bestilling til denne høsten, selv om servicen var ræva. Anonymkode: f56dd...405 Hvordan ser fargen ut hvis man i utgangspunktet er ganske blek? Jeg er redd det vil se helt teit ut på meg om jeg plutselig har jukset på meg mer farge på leggene midt på vinteren. 😂 On 9/15/2023 at 9:56 AM, skreppamedleppa said: Jeg er veldig glad i kabelstrikket utgaven i den tiden vi er inne i nå. Kjøper hos de vanlige som Lindex, Cubus, H&M. Kjøper også andre plasser men de selges også her på de "vanlige" butikkene som jeg er fornøyd med. kjøpte en begunder kabelstrikket hos Cubus i fjor i ull blanding (de har den enda i butikken men fant de ikke på nettsiden). kjøpte grå hos Vera moda for en stund siden https://www.cckle.no/vmcable-ullstrømpebukse?gad=1&gclid=EAIaIQobChMI0b_j0ZSrgQMVEywYCh0_qQ1kEAQYASABEgJjmfD_BwE Hos Lindex har jeg kjøpt denne https://www.asos.com/lindex/lindex-cable-knit-tights-in-rust/prd/203018023?affid=28241&_cclid=Google_EAIaIQobChMI2ISbxZWrgQMVbgqiAx3AqwnDEAQYByABEgLLd_D_BwE&channelref=product+search&mk=abc&ppcadref=20523547576||&gclid=EAIaIQobChMI2ISbxZWrgQMVbgqiAx3AqwnDEAQYByABEgLLd_D_BwE&gclsrc=aw.ds (Kan også kjøpes i svart for de som ikke er såååå fargeglad som meg kanskje ) Hvite synes jeg jeg ser overalt.. Jeg syns strømpebuksene fra Lindex har elendig kvalitet. Kjøpte en i går, det er allerede hull i skrittet. Har et annet par med hull i tærne, før vask. Og de brukes kun på jobb, så er ikke fulle dager de brukes en gang... Veldig fine men ikke verdt det. Opplever du det samme?
skreppamedleppa Skrevet 16. september 2023 #14 Skrevet 16. september 2023 (endret) Albbas skrev (38 minutter siden): Hvordan ser fargen ut hvis man i utgangspunktet er ganske blek? Jeg er redd det vil se helt teit ut på meg om jeg plutselig har jukset på meg mer farge på leggene midt på vinteren. 😂 Jeg syns strømpebuksene fra Lindex har elendig kvalitet. Kjøpte en i går, det er allerede hull i skrittet. Har et annet par med hull i tærne, før vask. Og de brukes kun på jobb, så er ikke fulle dager de brukes en gang... Veldig fine men ikke verdt det. Opplever du det samme? Jeg er jo et strømpebukse menneske og tror jeg har minst 40-50 ulike, mange av de har jeg kjøpt hos Lindex fordi de fører litt fine farger blant annet (tror jeg bare har en nude og en sort og de brukes skjeldent ((aldri)). Og jeg har ikke opplevd dette. Vet at ifølge mange tråder på kg så har en forskjellige opplevelser både med Lindex og H&M strømpebuksene så jeg tviler ikke på erfaringene men jeg har hatt mine i ganske mange år. Nå er jeg riktignok på jakt etter en mosegrønn ribbestrikket strømpebukse selv da de to som jeg har begynner å bli litt slitt på foten men de har jeg hatt i 5+ år, (men jeg også bruker de bare utenfor døren, så halve dager). Nå skal jeg ikke si 100% sikkert at jeg har kjøpt de hos Lindex eller H&M eller Cubus fordi det er så lenge siden (men norske lavpris kjeder vet jeg at de er ifra).. Men tja, nei jeg har nok bare gode erfaringer med Lindex strømpebuksene.. Endret 16. september 2023 av skreppamedleppa
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #15 Skrevet 16. september 2023 Albbas skrev (1 time siden): Hvordan ser fargen ut hvis man i utgangspunktet er ganske blek? Jeg er redd det vil se helt teit ut på meg om jeg plutselig har jukset på meg mer farge på leggene midt på vinteren. 😂 Jeg er også blek, men synes denne passer kjempe bra. Jeg måtte brette ned og vise at hvor tykk den var engang, da den ser ut som en vanlig tynn 40denier strømpebukse på meg. Og når den i tillegg er så sinnsykt behagelig. Anonymkode: f56dd...405
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #16 Skrevet 16. september 2023 On 9/15/2023 at 2:45 PM, Morpheus said: Det var en str 54. Takk synes stilen med nikkers og lusekofte er fin på hyttetur. Nikkers og lusekofte i samme innlegg. For meg som er unormalt nostalgisk må jeg takke for det innlegget Anonymkode: d80ba...7c0
Iia Skrevet 17. september 2023 #17 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 9.41): Disse er helt fantastiske. Behagelige, varme og ser ut som vanlige tynne strømpebukser på: https://dittogderes.com/products/cosytights?_pos=1&_sid=69f9dc007&_ss=r De kom etter kort tid, så der leverer butikken. Men de var dårlig innpakket og den ene var blitt skadet under transport og da var det umulig å få et svar fra de. Har sendt inn flere mail både på kontrollskjemaet dems og gjennom egen mail, men får ikke svar. Har også lagt inn negativ review, med det blir ikke publisert. Så strømpebuksene er verdt hver krone, men du må ha råd til å tape de kronene hvis pakken forsvinner eller blir ødelagt på veien. Har bestilt lignende fra andre steder, men de har ikke vært like gode og fine. Så blir nok en bestilling til denne høsten, selv om servicen var ræva. Anonymkode: f56dd...405 De så skikkelig gode ut! Hvordan er de på størrelsen?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #18 Skrevet 17. september 2023 Iia skrev (1 time siden): De så skikkelig gode ut! Hvordan er de på størrelsen? Vil si de er ganske normale. Jeg bruker vanligvis XS/S og har litt å gå på på S/M i disse strømpebuksene. Anonymkode: f56dd...405 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå