Gå til innhold

Voldelig rusmisbruker som ikke vil jobbe så mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr ett års tid nå, føler begynner å bli mer enn nok, han vil ikke bli sammen heller, og har prøvd mange ganger spørre han hvorfor , men han bare ler bort alt og vil ikke snakke om det,eller noe annet seriøst heller, han er litt over 40 år.

Vi har bare møttes kun en gang per uke,og han spør aldri om vi skal finne på  noe heller, kun feste en dag i uka, og da bruker han hasj....har mistanke om at han røyker hver dag nå .

Han har vært slem mot meg også, slår på meg og sier stygge ord mot meg, av og til så filmer han andre kvinner, og sender det til meg, kan være f.eks vakre kjendisdamer.

Jeg er jo glad i han, så er så skuffet, lei av å bli skuffet over menn.

Anonymkode: 11826...a71

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke like deg selv særlig mye om du gidder dette. Syntes du ikke at du fortjener bedre? 

Anonymkode: 366db...16c

• Liker 15
Skrevet

Next!

Anonymkode: 39752...b7f

• Liker 2
Skrevet

Du er skuffet over en voldelig, arbeidssky rusmisbruker som ikke vil være sammen med deg?

Jesus. Get a grip. 

Anonymkode: 8a91a...67c

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan ikke like deg selv særlig mye om du gidder dette. Syntes du ikke at du fortjener bedre? 

Anonymkode: 366db...16c

Jo, men har fått då dårlig selvtillit at jeg ikke synes at jeg er så vakker og sånn som jeg var før 😰, hoff, vondt å bryte opp et sånt forhold med en fyr jeg egentlig har hatt mye moro med utenom alt det han har gjort og sier.

Endret av Barbiebabe
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er jo ikke liv laga. Du finner bedre enn det der. Gå videre!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er skuffet over en voldelig, arbeidssky rusmisbruker som ikke vil være sammen med deg?

Jesus. Get a grip. 

Ja, skuffet over at han ikke var som  jeg tenkte han var, han virket normal før, vi var venner lenge før vi begynte å like hverandre...

• Liker 1
Skrevet

Ja, skuffet over at han ikke var som  jeg tenkte han var, han virket normal før, vi var venner lenge før vi begynte å like hverandre...

Jobb med skuffelsen din, spis litt iskrem og move on. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jobb med skuffelsen din, spis litt iskrem og move on. 

Hvordan jobbe med den, hva skal jeg tenke

Skrevet

Hva er det som skjer når folk synker så lavt at de godtar å ville bli sammen med voldelige drittsekker som doper seg , og fremdeles så  forstår de ikke problemet ?  
Det eneste positive her er at dusten selv forstår at det ikke er smart å gå inn i et forhold sånn som han er skrudd sammen 

Anonymkode: f0b7c...716

Skrevet

foretrekker du voldelige rusmisbrukere, eller pleier du å date normale folk og?

Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

foretrekker du voldelige rusmisbrukere, eller pleier du å date normale folk og?

Nei overhodet ikke, han var normal, før jeg ble kjent med han, fremsto som det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det som skjer når folk synker så lavt at de godtar å ville bli sammen med voldelige drittsekker som doper seg , og fremdeles så  forstår de ikke problemet ?  
Det eneste positive her er at dusten selv forstår at det ikke er smart å gå inn i et forhold sånn som han er skrudd sammen 

Ja er sant, er vel en grunn til at han ikke vil gå inn i et forhold.....

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg hadde et vennskap med han før, visste jeg ikke at han brukte dop, og ikke var han slem mot meg heller...

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei overhodet ikke, han var normal, før jeg ble kjent med han, fremsto som det.

Da jeg hadde et vennskap med han før, visste jeg ikke at han brukte dop, og ikke var han slem mot meg heller...

Derfor man dater og blir kjent først. Og når personen ikke er som man tror, så går man videre. 
Det fins reale og gode menn der ute, denne personen må ta tak i seg selv. :klem: 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er du mer glad i ham enn i deg selv?

Han er ikke den du trodde du ble glad i. Han er ikke en god mann som lever et greit liv. Han er en voldelig rusmisbruker som manipulerer deg, er fysisk voldelig mot deg - og ikke er glad i deg!

Han bruker deg, du gir ham oppmerksomhet og sex, når det passer ham. Men han er ikke glad i deg, for hadde han vært det hadde han ikke vært voldelig mot deg.

Han kommer ikke til å endre seg!

Er det ikke på tide å bli mer glad i deg selv slik at du ikke aksepterer å bli mishandlet og tråkket på av menn?

Du sier det begynner å bli nok nå. Men du sier ikke at du har gjort det slutt med ham og har kuttet kontakten med ham?

Du vet at det er det du må gjøre - dump ham og kutt ALL kontakt!

Å kutte ALL kontakt med ham, det er eneste måten å redde deg selv!

Han kommer til å forsøke å manipulere deg for å få deg tilbake, han kommer til å lyve til deg, han kommer til å veskle mellom å være super"god" mot deg og å være iskald/sint. Han kommer til å gjøre dette når han er edru, han kommer til å gjøre det når han er rusa. Han kommer til å sende deg bilder av andre damer. Han kan komme på døra di.

UANSETT hva han gjør, så må du IKKE respondere.

Kutt kontakt og be ham aldri kontakte deg igjen på noen som helst måte. Første gang han ikke respekterer akkurat det sender du ham en melding hvor du viser til at det er slutt mellom dere, at du har gjort det klart at du ikke ønsker mer kontakt med ham, og at du forventer at han respekterer det fra og med nå. Og at hvis han velger å ikke respektere dette, da vil du anse det som trakassering fra hans side, og at du da må ta saken videre!

Og forsøker han å kontakte deg på noen som helst måte etter dette igjen - da må du gå til politiet, for da er han en mann du trenger beskyttelse mot! Han ruser seg, han er voldelig mot deg, han respekterer deg på ingen måte og han respekterer ikke dine grenser. Det er pr. definisjon en veldig farlig mann for en kvinne! Og disse mennene er mest farlig når man forsøker å bryte med dem. Derfor må du kontakte politiet raskt, om han ikke respekterer at du ikke vil ha kontakt med ham!

Du må velge deg selv nå. Du må velge å leve ditt liv uten vold!

Anonymkode: dafd5...8a7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Barbiebabe skrev (5 timer siden):

Jo, men har fått då dårlig selvtillit at jeg ikke synes at jeg er så vakker og sånn som jeg var før 😰, hoff, vondt å bryte opp et sånt forhold med en fyr jeg egentlig har hatt mye moro med utenom alt det han har gjort og sier.

Jeg synes ikke det høres ut som noe forhold. Det må da være en grunn til at han vil treffe deg så sjelden. For alt du vet kan han være sammen med andre kvinner, og er like stygg mot dem.

Du kan gå videre ved å blokkere ham på mobilen og alle sosiale medier. Bare ta vare på deg selv, og kom deg unna han.

Han kan komme til å trakassere deg, men du må holde ut og ikke gå tilbake til han!

Endret av MyMichelle
Skrevet
Barbiebabe skrev (5 timer siden):

Ja hvorfor er du mere glad i han enn deg selv, det var ett godt spørsmål fra en ab over her. Reflekter litt over det, er du ikke verdt mere enn som så? Jo det er du. Du er verdt akkurat så mye som du bestemmer deg for. Vil du ha bedre selvfølelse må du ikke være sammen med en som dette, han vil bare få deg til å ha enda lavere selvfølelse enn du allerede har. DU bestemmer at du skal ha en som løfter din selvfølelse til nye høyder, IKKE lavere. Frem tid du finner en slik mann har du det bedre alene. Alene trenger du ikke bekymre deg for rusmisbruk eller vold.

• Liker 1
Skrevet
Duff skrev (1 time siden):

Ja hvorfor er du mere glad i han enn deg selv, det var ett godt spørsmål fra en ab over her. Reflekter litt over det, er du ikke verdt mere enn som så? Jo det er du. Du er verdt akkurat så mye som du bestemmer deg for. Vil du ha bedre selvfølelse må du ikke være sammen med en som dette, han vil bare få deg til å ha enda lavere selvfølelse enn du allerede har. DU bestemmer at du skal ha en som løfter din selvfølelse til nye høyder, IKKE lavere. Frem tid du finner en slik mann har du det bedre alene. Alene trenger du ikke bekymre deg for rusmisbruk eller vold.

Er så vondt å bli alene, er jo litt glad i han , men i dag gikk det opp et lys over hvordan han er, prøver å mase for å få han til å jobbe og tjene penger, han burde hatt et sted og bo, og ikke hos broren sin ...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er så vondt å bli alene, er jo litt glad i han , men i dag gikk det opp et lys over hvordan han er, prøver å mase for å få han til å jobbe og tjene penger, han burde hatt et sted og bo, og ikke hos broren sin ...

Så du er forelsket i en umoden drittunge i 40 åra som ikke har respekt for deg mao? 

Anonymkode: c23dd...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...