Gå til innhold

Har issues som jeg vil jobbe med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen dame som har gode verdier og tanker om hvordan jeg ønsker en mann skal være, men jeg har alltid slitt med å falle for menn som er tynne. Jeg trener mye selv, men er slank og det er sjelden jeg føler meg større enn en mann. Jeg liker at en mann heller har litt for mye enn for lite. Jeg har nå møtt en på nettdateing og jeg kjenner at det eneste som plager meg at jeg synes han er for tynn🥺 Jeg liker han veldig godt og vi koser oss i hverandres selskap. Det er et pluss for jeg har lyst å kysse han, men inni meg er jeg i konflikt. Jeg vil gi det en sjangse å prøve se bort i fra issusen, men er usikker på om jeg klarer det. Jeg føler meg så overfladisk, men jeg er ikke det ellers. Selv om jeg trener mye er jeg ikke opptatt av at mannen skal være bra trent, så lenge han tar vare på helsa si er det viktigste.

Jeg vet at han har gått mye ned etter samlivsbrudd. Han jobber i en fysisk tung jobb og det veier litt opp med tanke på følelsene mine rundt dette og han har fine arbeidshender.

Er det flere enn meg som har dette problemet eller tips til hvordan jeg skal klare å få bort denne issusen?

Anonymkode: 03ede...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke date en du ikke er tiltrukket av. Det funker ikke.

Anonymkode: 11180...0a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker som sagt kysse han å er tiltrukket av han som person off☺️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, det kan komme etter hvert hvis hun virkelig liker ham på alle andre måter. De første gangene jeg datet han som er min samboer, tenkte jeg at dette ikke kom til å gå, for jeg visste at jeg aldri kom til å orke å kysse ham og var overhodet ikke fysisk tiltrukket.
Men etter en stund begynte jeg å se ham på en helt annen måte, og jeg kan fortsatt huske øyeblikket da vi satt på en kafe og pratet og det eneste jeg ville var å lene meg over bordet og kysse ham på den skjønne munnen.

Nå kan jeg ikke få kysset ham nok, er sinnssykt tiltrukket av ham, og blir opphisset bare av å se ham for meg i tankene, selv MED klær.

Så det KAN komme etter hvert.

Anonymkode: d4f1f...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ønsker som sagt kysse han å er tiltrukket av han som person off☺️

Men du vil ikke ligge med ham. Fordi han er så tynn.

Hvorfor dater du ikke menn som du faktisk er tiltrukket av?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, det kan komme etter hvert hvis hun virkelig liker ham på alle andre måter. De første gangene jeg datet han som er min samboer, tenkte jeg at dette ikke kom til å gå, for jeg visste at jeg aldri kom til å orke å kysse ham og var overhodet ikke fysisk tiltrukket.
Men etter en stund begynte jeg å se ham på en helt annen måte, og jeg kan fortsatt huske øyeblikket da vi satt på en kafe og pratet og det eneste jeg ville var å lene meg over bordet og kysse ham på den skjønne munnen.

Nå kan jeg ikke få kysset ham nok, er sinnssykt tiltrukket av ham, og blir opphisset bare av å se ham for meg i tankene, selv MED klær.

Så godt å høre sånne historier, det er et stort + at jeg ønsker kysse han. Det er alltid den følelsen som pleier mangle ellers og da går jeg ikke på flere dater om jeg ikke føler for det.

Skrevet

Vi er ikke komt dit enda. Det er pga vi har fantastisk kjemi og samme verdier og tanker på livet fremover. De gode mennene finner man ikke over alt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har bare hatt 3 dater på kvelden når barna sover, men snakket sammen i en del uker.

Skrevet

Joda, jeg har også blitt mer tiltrukket av en kjæreste etterhvert, en jeg først ikke så på som aktuell. Men Ts sier at hun konsekvent ikke er tiltrukket av det utseendet som daten hennes har (tynn). Hun kaller det et issue. Men det er jo bare en preferanse. Andre foretrekker jo tynne menn. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, jeg har også blitt mer tiltrukket av en kjæreste etterhvert, en jeg først ikke så på som aktuell. Men Ts sier at hun konsekvent ikke er tiltrukket av det utseendet som daten hennes har (tynn). Hun kaller det et issue. Men det er jo bare en preferanse. Andre foretrekker jo tynne menn. 

Ja, jeg skjønner det, men selv det kan endre seg. Det var noe fysisk ved min samboer sin kropp også som er noe jeg tradisjonelt ikke har syntes var tiltrekkende. Men det er bare noe jeg ikke lenger ser. Jeg ser bare hele mannen, hele kroppen i ett, måten han beveger seg på (så UTROLIG sexy!), at det ikke betyr noe som helst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg skjønner det, men selv det kan endre seg. Det var noe fysisk ved min samboer sin kropp også som er noe jeg tradisjonelt ikke har syntes var tiltrekkende. Men det er bare noe jeg ikke lenger ser. Jeg ser bare hele mannen, hele kroppen i ett, måten han beveger seg på (så UTROLIG sexy!), at det ikke betyr noe som helst.

Så godt å høre at du har det sånn nå🤩

Skrevet

Dere har god kjemi, så hvorfor ikke bare bli venner i første omgang? Når dere blir bedre kjent, så kanskje du faller for "hele pakka"

Anonymkode: 79389...e2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dere har god kjemi, så hvorfor ikke bare bli venner i første omgang? Når dere blir bedre kjent, så kanskje du faller for "hele pakka"

Anonymkode: 79389...e2f

Tenker at det er verdt et forsøk☺️

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er sammen med en som er ganske tynn. Spesielt på sommeren. Han jogger mye, fjellklatrer, står på ski…

Men for en mann! Han får meg til å føle meg elsket, trygg og han er så kjekk, smart og fin.

Og han får meg til å føle meg som den vakreste skapningen i verden❤️ Det er alt som betyr noe. Hvordan vi har det sammen. Ikke vekten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Klart det kan endre seg. Men det er jo ikke et issue å ha en preferanse. Enten så faller du for folk eller ikke. Ikke vits i å tvinge fram noe.

Skrevet

Jeg forstår deg. Faller ikke for tynne menn selv. Jeg foretrekker heller at de har noen kilo ekstra. Er slank selv. Har dessverre ikke noen råd. 

Anonymkode: eed21...13f

• Hjerte 1
Skrevet

De fleste legger på seg igjen når livet blir bra igjen, så de kiloene ekstra kommer nok ganske snart. Kos deg med en fin mann & nyt livet! 

Anonymkode: 89710...10c

• Hjerte 1
Skrevet

Veien til mannens hjerte går (ganske mye) gjennom magen. 

Anonymkode: 8bf5e...110

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...