Gå til innhold

Lifesum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange år siden jeg har brukt Lifesum, men startet å bruke den igjen denne uken da jeg vil bli kvitt litt feriekilo. Jeg bare lurer - på dager der man trener tillater appen deg da å spise flere kalorier? Så ut som kaloriene mine økte igår da jeg la inn treningen min. Ligger på ca 1500 kalorier per dag, men prøver å trene 2-3 ganger i uka, trenering som brenner ca 400kcal. 

Om dere har tips til hvordan få mest utbytte av appen så tar jeg gjerne imot!

Anonymkode: cd925...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan velge om de skal trekkes fra eller ikke. Husker ikke nøyaktig hvor i farta, men jeg har det sånn at kaloriene er de samme uansett. Inne på innstillinger et eller annet sted.

Jeg liker å ha treningen som "bonus", og vil derfor ikke at antall "tillatte" kalorier skal øke når jeg trener. Men andre vil ha det omvendt.

Anonymkode: cb2b4...07f

Skrevet

Ja, det gjør den.

Det bør du også gjøre, for kroppen din trenger mer næring for å bygge seg opp igjen.

om du ligger mye i underskudd når du trener øker sjansene for tretthetsbrudd/skader.

Anonymkode: a2fde...618

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det gjør den.

Det bør du også gjøre, for kroppen din trenger mer næring for å bygge seg opp igjen.

om du ligger mye i underskudd når du trener øker sjansene for tretthetsbrudd/skader.

Anonymkode: a2fde...618

Du trenger jo ikke det når du har masse energi i fettet ditt å ta av. Skal du liksom løpe maraton blir det noe annet, men du trenger ikke spise ekstra pga en time på sats liksom. Det er såpass lite det egentlig er snakk om, så ville bare tatt det som et bonus-underskudd.

Anonymkode: bff9a...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...