AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg er en mann på 36. Jeg er nylig singel etter et langvarig forhold. Sist jeg var singel så var det ut på byen med venner hver helg. Det skjer jo ikke lenger så jeg aner ikke hvordan jeg kan møte noen. Den eneste erfaringen jeg har er fra å møte noen på en pub. Men sist gang var jeg i midten av 20-årene. Nå er jeg 10+ år eldre. Jeg kan ikke dra på pub hver helg. Kan man møte noen mens man tar en øl på dagtid, eller møte noen på en kafe? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg nekter å bruke Tinder. Anonymkode: 701fd...499
svartkatt Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 Siden du skriver under seksualitet regner jeg med du ser etter sex.. alle apper og sider blir brukt til det. Men nakentid er gratis.
norw Skrevet 13. september 2023 #3 Skrevet 13. september 2023 Hvis du nekter å bruke Tinder etc, bør du egentlig ikke klage. Da gjør du det vanskeligere for deg selv. Det finnes singelgrupper på Facebook noen steder, som i Oslo-området, men der er det mye 40+. Du trenger ikke å dra ut på byen hver helg, men jeg ville gjort det av og til i hvert fall. Jeg er noen år eldre enn deg og har vært mye ute på byen de siste årene. Kanskje ikke så sannsynlig å finne seg en kjæreste på den måten, men da er du i hvert fall "der ute". 2
Bamseklemmer Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 (endret) Det nytter iallefall ikke å vente på, at noen ringer på døra😂 Jeg er selv singel men dater ikke, men jeg har kvinner jeg er blitt venn med. Så singelivet føles ikke ensomt og kjedelig ut, tross alt mye alene tid. Jeg treffer kvinner stortsett overalt, for jeg er sosial og glad i smalltalk. Og treffer jeg likesinnende, blir samtalene koselige og hyggelige etterhvert som vi treffes. Etterhvert deler vi ting vi liker å gjøre, hva vi er god på og ikke god på. Slik dannes samtalen, at vi hjelper hverandre hvis vi trenger hjelp til noe en gang. På dette tidspunktet er alt koselig, og vi har et avslappet forhold som venner. Vennskap kan bli til en ivitasjon til hyggelig middag ol. av all positive damtaler vi har hatt sammen.. Da kommer det også andre spørsmål inn i bildet. Hvorfor vil du være singel? eller vil du ikke ha noen å være sammen med? Slike spørsmål dukker garantert opp, når begge er single. Tenk litt hvor langt du er kommet i prosessen av en potensiell kjæreste? Du har bare vært hyggelig, uten å ha nevnt med et ord at du dater. Vennskap av det motsatte kjønnet er litt spesiellt.. enten blir vi bare venner, eller så dannes det en gnist at vi begge faller for hverandre. Det er bare en ting jeg glemte å si.. Kvinner på bygda er så mye enklere å komme i kontakt med, enn pripne damer i byer som bare glor på telefon.. Hehe, så fikk jeg skrevet min mening også🙈 Endret 13. september 2023 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 5 hours ago, svartkatt said: Siden du skriver under seksualitet regner jeg med du ser etter sex.. alle apper og sider blir brukt til det. Men nakentid er gratis. Jeg mente å legge det ut under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Men jeg satt og leste på seksualitet og glemte visst å bytte side.. Anonymkode: 701fd...499
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 Bare det at du kaller det pub gir meg inntrykk av at du allerede er på luggeføre og må ta tak i livet. Om du er attraktiv, høy status, og sosialt oppegående kan du treffe damer akkurat som før. Og du vil da fortsatt være aktuell hos de pene damene. Altså damer i tjueårene. Anonymkode: 9472b...b65 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan man møte noen mens man tar en øl på dagtid Jeg tror ikke sjansene dine er så store hvis du tenker øldrikking midt på lyse dagen er bedre enn Tinder. Hvis du ønsker å treffe single kviner må du møte dem der de er. De fleste er i hvert innom Tinder eller andre apper, og leter ikke etter en partner på en pub. Anonymkode: 96c77...156 2
Akkarogg Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 (endret) On 9/13/2023 at 4:15 AM, AnonymBruker said: Jeg er en mann på 36. Jeg er nylig singel etter et langvarig forhold. Sist jeg var singel så var det ut på byen med venner hver helg. Det skjer jo ikke lenger så jeg aner ikke hvordan jeg kan møte noen. Den eneste erfaringen jeg har er fra å møte noen på en pub. Men sist gang var jeg i midten av 20-årene. Nå er jeg 10+ år eldre. Jeg kan ikke dra på pub hver helg. Kan man møte noen mens man tar en øl på dagtid, eller møte noen på en kafe? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg nekter å bruke Tinder. Anonymkode: 701fd...499 Du kan gå ut på byen og drikke/møte damer selv om du er 36. Endret 14. september 2023 av Akkarogg
Sander33 Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 TA DEG SAMMEN DA MANN😂 Du er bare 36. Du kan fortsatt gå ut på byen. Konserter. Festivaler. Hvorfor er du imot Tinder? happn (nothingeverhappns) og andre apper er BRA. Legg fra deg idiotiske fordommer. Første møte er bare en kjemisjekk, SÅ kan dere enes om å date! Idiotisk å chatte i evigheter, for så finne ut at, nei, dette var ikke noe. Ellers r det mye sjekking på TikTok! Insta! DMer. Singelgrupper på FB. Var med i en for en del år siden. Vi dro på venneturer osv. Var nakne på The Well sammen og. DET var liv og grensesprengende! Og ta vare på helsen. Spis riktig mat og tren hardt minst 3x uka, da har du mer «flaks»😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 14.10): Bare det at du kaller det pub gir meg inntrykk av at du allerede er på luggeføre og må ta tak i livet. Om du er attraktiv, høy status, og sosialt oppegående kan du treffe damer akkurat som før. Og du vil da fortsatt være aktuell hos de pene damene. Altså damer i tjueårene. Anonymkode: 9472b...b65 Sorry mac, og din ekling. De fleste damer er sammen med jevnaldrende. Hvorfor er noen av dere så utrolig nasty i sjela? Anonymkode: 9c7b9...6e1 1
Sander33 Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Sorry mac, og din ekling. De fleste damer er sammen med jevnaldrende. Hvorfor er noen av dere så utrolig nasty i sjela? Anonymkode: 9c7b9...6e1 Du må gå på ungdomsskolen? Dette forandrer VELDIG oppover årene og kjønn og hvor attraktiv du er og hvor ung du ser ut når du blir eldre! 0-25 år ofte jevnaldrende +-3år som 35-åring ligger du lett med alt fra 25-39åringer som 45åring med 33-48 osv. Men hvem man ender opp med kan være litt mer +-3 1
Coachshinny Skrevet 16. september 2023 #12 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 16.23): Sorry mac, og din ekling. De fleste damer er sammen med jevnaldrende. Hvorfor er noen av dere så utrolig nasty i sjela? Anonymkode: 9c7b9...6e1 Syns da ikke det er nasty. Men oftest er par forholdsvis jevngamle, men hvis begge liker det, hvorfor nasty hvis det er 10 år+ begge veier for begge kjønn? Klarer ikke å se at det er nasty i det heletatt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #13 Skrevet 16. september 2023 On 9/13/2023 at 6:43 AM, Bamseklemmer said: Det nytter iallefall ikke å vente på, at noen ringer på døra😂 Jeg er selv singel men dater ikke, men jeg har kvinner jeg er blitt venn med. Så singelivet føles ikke ensomt og kjedelig ut, tross alt mye alene tid. Jeg treffer kvinner stortsett overalt, for jeg er sosial og glad i smalltalk. Og treffer jeg likesinnende, blir samtalene koselige og hyggelige etterhvert som vi treffes. Etterhvert deler vi ting vi liker å gjøre, hva vi er god på og ikke god på. Slik dannes samtalen, at vi hjelper hverandre hvis vi trenger hjelp til noe en gang. På dette tidspunktet er alt koselig, og vi har et avslappet forhold som venner. Vennskap kan bli til en ivitasjon til hyggelig middag ol. av all positive damtaler vi har hatt sammen.. Da kommer det også andre spørsmål inn i bildet. Hvorfor vil du være singel? eller vil du ikke ha noen å være sammen med? Slike spørsmål dukker garantert opp, når begge er single. Tenk litt hvor langt du er kommet i prosessen av en potensiell kjæreste? Du har bare vært hyggelig, uten å ha nevnt med et ord at du dater. Vennskap av det motsatte kjønnet er litt spesiellt.. enten blir vi bare venner, eller så dannes det en gnist at vi begge faller for hverandre. Det er bare en ting jeg glemte å si.. Kvinner på bygda er så mye enklere å komme i kontakt med, enn pripne damer i byer som bare glor på telefon.. Hehe, så fikk jeg skrevet min mening også🙈 Hører ofte folk sier det, men jeg dukket opp på døra hos mannen min i starten av 2016 og siden har vi vært sammen. Var dog med en felles venninne, som dro før meg, men fortsatt sånn vi møttes 🤣 Anonymkode: ad506...c95
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #14 Skrevet 16. september 2023 On 9/14/2023 at 4:23 PM, AnonymBruker said: Sorry mac, og din ekling. De fleste damer er sammen med jevnaldrende. Hvorfor er noen av dere så utrolig nasty i sjela? Anonymkode: 9c7b9...6e1 OK, fatter ikke at menn på 30+ vil ha kvinner som er mye yngre enn seg. Tanken på å være sammen med en mann som er mer enn et par år yngre enn meg er direkte frastøtende. De et jo "barn" når de er 25 🤭 Ironisk nok finner jeg enkelte menn i 40/50/60 årene svært attraktive, men det skal generelt mye til for at jeg faller for en mann. Mindre kresen når det gjelder damer, men fortsatt vil jeg ikke være mye eldre. Er 29 år, godt gift og sånn sett trenger jeg ikke tenke over det. Anonymkode: ad506...c95
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #15 Skrevet 16. september 2023 Legg fra deg fordommer og kom deg på Tinder. Legg litt jobb i en ok profil så er det sinnsykt lett å møte fine kule folk der. Øldrikking på pub på dagtid er i alle fall ikke minste motstands vei om du ønsker å gjøre deg et kupp på kjærlighetsfronten. Anonymkode: 07794...78e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #16 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2023 den 4.15): Jeg er en mann på 36. Jeg er nylig singel etter et langvarig forhold. Sist jeg var singel så var det ut på byen med venner hver helg. Det skjer jo ikke lenger så jeg aner ikke hvordan jeg kan møte noen. Den eneste erfaringen jeg har er fra å møte noen på en pub. Men sist gang var jeg i midten av 20-årene. Nå er jeg 10+ år eldre. Jeg kan ikke dra på pub hver helg. Kan man møte noen mens man tar en øl på dagtid, eller møte noen på en kafe? Jeg er kanskje gammeldags, men jeg nekter å bruke Tinder. Anonymkode: 701fd...499 Veldig godt tegn at du ikke bruker Tinder osv, da er du helt lik meg der:) jeg vil gjerne bli kjent. Er forøvrig 27 år da Anonymkode: 90e00...0eb
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #17 Skrevet 16. september 2023 Gå på byn heller da. Jeg var på byn forrige helg og er ei dame på 44 år. Jeg fikk kontakt med 3 forskjellige menn som var intresserte. Så det er ikke for sent. Anonymkode: def65...374
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2023 #18 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hører ofte folk sier det, men jeg dukket opp på døra hos mannen min i starten av 2016 og siden har vi vært sammen. Var dog med en felles venninne, som dro før meg, men fortsatt sånn vi møttes 🤣 Anonymkode: ad506...c95 Ho venninna di har sikkert lagt inn et godt ord for deg?😅 Eller følte du på at det sa "pang" som andre ofte sier? Det er i allefall en hærlig opplevelse når det skjer.. Da er det litt lov å sparke venninna di på leggen i skjul, såpass hint bør de fleste ta🙈
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #19 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Legg fra deg fordommer og kom deg på Tinder. Legg litt jobb i en ok profil så er det sinnsykt lett å møte fine kule folk der. Øldrikking på pub på dagtid er i alle fall ikke minste motstands vei om du ønsker å gjøre deg et kupp på kjærlighetsfronten. Anonymkode: 07794...78e Det stemmer jo ikke at det er lett for de fleste menn å møte noen på tinder. Det kan være et greit supplement om en har lave forventninger i utgangspunktet og ikke lar det påvirke selvfølelsen. Anonymkode: 73991...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå