Gå til innhold

Tights og bollemus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bollemus er en god støtdemper når det er fullt pådrag.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker oppmerksomheten noen ganger, men ofte bruker jeg lang singlet over. 

Anonymkode: 35e42...8cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

🤩👍døvstumbukse. Ser leppene bevege seg, men hører ingenting👍

Anonymkode: 106a2...c7d

Man ser vel hverken mer eller mindre lepper om dama har bollemus. 

Anonymkode: 834bc...71f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man ser vel hverken mer eller mindre lepper om dama har bollemus. 

Anonymkode: 834bc...71f

er vel vulva man ser forfra🥰

Skrevet

Bollemus og mas. Kvinner er skapt slik de skal være. Det er vulva, eller fitta, som er pen. Når den vises, som i tights. Noen gjemmer den og skjemmes, andre gjemmer den for de takler ikke tanken på å bli avslørt som sexy kvinne. Heldigvis aksepterer også noen at de er fine som de er, og viser det med litt stolthet. De siste fører livet videre.

Anonymkode: db19f...ecc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Uff, jeg er kvinne, og bruker alltid løpeskjørt oppå tights når jeg trener, for jeg vet noen menn liker å glane.

Anonymkode: 6beaa...04a

Jeg bruker heller ikke løpetights på friidretten, for noen damer liker å glane. 

Anonymkode: 8c5f9...c64

Skrevet

Tights, en litt stor genser som når nedenfor skrittet, eller t-skjorte, og enten hvite eller litt posete sokker over tightsen er for meg, noe av det mest sexy en kvinne kan kle seg i. 

Anonymkode: 9e11c...617

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonym11223344 skrev (På 14.9.2023 den 1.46):

Bollemus er en god støtdemper når det er fullt pådrag.

hvis hun klemmer seg inntil -jeg  utfordrer henne til snøkrig -så legger hun seg på meg og døper meg vilt. Bollemusa blir  støtdemper🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 1.04):

Bolleglufse er ganske digg, det. Synd at så mange damer synes det er rart og flaut å ha.

Anonymkode: b5595...b3b

ja det er  synd

Skrevet

Jeg stirrer selvsagt ikke, men må si jeg er fan av treningsmoten om dagen med tights som faktisk fremhever både rumpe og kjønnslepper 😍

Anonymkode: 1f23c...4fb

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke hottere enn det.

Anonymkode: 5fd77...760

Skrevet

Til de kvinnen som ikke skjuler sin bollemus eller cameltoe.. Jo jeg kan ikke noe for det, øynene mine er skrudd sammen slik at de fanger opp slike blikkfang. Det tar bare 3 sekunder, så går blikket opp til ansiktet hennes. Gir hun et lite smil, er jeg sikker.. og ser jeg ikke smil, så ser jeg ikke mere.. Men det første blikket kan jeg ikke gjøre noe med.. Det er som en innebygget magnet.. Og jeg tror kvinner skal være glade for at menn har slike øyne, for det er et sunnhetstegn og respekt for kvinner😉

Hva skjer hvis en kvinne bøyer seg?? jo.. blikket går automatisk rett inn i "blomsten" hennes. Forskjellen er at hun ikke ser at jeg lar øynene hvile på henne. Vi har heller ikke oppnådd øyekontakt, og øynene bare fortsetter med små raske blikk. Mest fordi det er et vakkert syn, og ikke som en seksuell reaksjon.

Tenk litt som bia og blomsten.. er det bare en knoll, flyr bia forbi. Er blomsten i full utspring, vil jo bia forstøve blomsten😅🐝🌸

• Liker 1
Skrevet

Enda mer sexy enn om  hun var naken

Skrevet

det lille pæreformede mellom beina..,hvis hun sitter skrevs i  f eks snødøpekrig blir den tydelig-  

Skrevet
Dubidu skrev (På 13.9.2023 den 0.25):

Tights og bollemus - hot or not

overlater lite til fantasien.  Herlig🧡

Du har ikke bollemus før den synes utenpå bunaden!

Anonymkode: 4678e...764

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 2.18):

Du har ikke bollemus før den synes utenpå bunaden!

Anonymkode: 4678e...764

😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...