AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Er det muligheter til å få simkort kjøpt på eksisterende nr i butikk eller må man vente opptil 10 virkedager for å kunne bytte til nytt simkort? Og kan man bruke telefonen de 10 dagene eller blir simkortet deaktivert når man bestiller nytt? Anonymkode: e5945...1b0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Alt du lurer på, finner du enkelt ut av å google, og gå inn på nettsiden til din aktuelle operatør........... Du kan få nytt simkort i fysisk butikk. Avhengig av operatøren din, så må simkortet aktiveres ved å bruke app/nettside, ringe eller sende en sms. Om du bestiller nytt simkort via nettet, så fungerer ditt simkort helt til du aktiverer det nye.... Aner ikke din operatør, men alt står for eksempel hos telenor: https://www.telenor.no/kundeservice/mobil/sim-kort/ Anonymkode: fea64...c49
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Takk for svar 🙂 Tror jeg kjøper nytt simkort i butikk. Mulig de kan hjelpe meg med å aktivere nytt simkort og, eller så får jeg gjøre det selv. Igjen, takk. Anonymkode: e5945...1b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå