AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Har en 90% stilling, begynner kl 06. Opp kl 05. Fast jobb som jeg nå har hatt i 1.5år. Idag kjente jeg knekken mentalt etter 2år som singel alene mor. Har de 50/50 men den uka jeg ikke har de så har jeg tatt meg i og svelgt så mye mer jeg klarer mentalt. Hat kjent det ei stund nå men er aldri borte fra jobb, kun npr barnet på 6år er syk. Jeg har en type jobb hvor jeg ikke kan være borte. Men etter sammenlivsbruddet med eksen for hele to år siden så har det vært i Berg og dal bane. Har opplevd ting fra tidligere som jeg bare også har skjøvet bort. Nå ikveld kjenner jeg at jeg er på "overtid" i psyken. Jeg orker ikke tanken på jobb imorgen, men jeg er jo ikke syk!😭 jeg pleier å ha sterk psyke, gikk til og med på jobb midt i bruddet (vi var sammen i 11år) han har fått ny dame og jeg får snap fra henne hvor godt de har det. Jeg føler meg tom og utslitt. Kan jeg nå bare timer før ta en "spansk en" ? Jeg får sikkert fres så det holder. K33 Anonymkode: c05a5...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Så er jo spm om jeg skal "manne" meg opp å bare gå? Det er så mye som skjer i hodet for tiden. Aldri kjent på dette orket, det er jo nesten pinlig. Itillegg er jeg i en kjip situasjon hvor jeg liker en så godt som jeg desverre ikke kan få pga omstendighetene. Endelig kjente jeg på en godfølelse og forelskelse etter bruddet, men innser det ikke går. Katten er også vært borte i 5 dager. Jeg bare orker ikke.. Er det mulig å være så svak? Så hjalp det ikke å få snap av den nye kjæresten til eksen min. Anonymkode: c05a5...6b1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hjalp det ikke å få snap av den nye kjæresten til eksen min. Anonymkode: c05a5...6b1 Hvorfor får du snap av eksens kjæreste? Det må du selvfølgelig kutte ut. Du må beskytte deg selv og passe på din egen psyken❤️ Anonymkode: dfed6...9e9 2 1 1
Irja Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Folk fyrer av egenmeldinger så fort de kjenner på en liten hodepine eller noe snufsete nese.. ta deg noen dager av med god samvittighet! Ingen takker deg den dagen du møter veggen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor får du snap av eksens kjæreste? Det må du selvfølgelig kutte ut. Du må beskytte deg selv og passe på din egen psyken❤️ Anonymkode: dfed6...9e9 Nei jeg tok hun inn da hun sendte meg for ei stund tilbake. Hun sendte av de to sammen for noen dager siden til meg. Jeg vet ikke om jeg ignorerte det da bare. Anonymkode: c05a5...6b1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Det er jo ikke arbeidsgivers skyld eller problem at du sliter med diverse på hjemmebane? Da får du heller luke ut det som stjeler energi på privaten og ikke la arbeidsgiver betale for det. Anonymkode: a071c...791 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå