AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Jeg er så usikker på alle valg jeg tar og jeg har skikkelig angst for å gjøre noe feil. Hvordan kan jeg vite hva konsekvensene er for alle valg jeg tar før jeg har tatt dem? Jeg ser jo ikke inn i fremtiden. Anonymkode: b7567...b47
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Som du sier: Du ser ikke inn i fremtiden. Du kan ikke vite alle mulige konsekvenser av et valg. Ingen av oss kan det. Så du må slå deg til ro med å være en av resten av menneskeheten: Du må ta et valg basert på kunnskapen du har nå. Anonymkode: 6c4ab...af8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Det er sunt å feile, det er slik man lærer og utvikler seg. Å være komfortabel hele tiden er godt, men det hindrer personlig vekst. Nå vet ikke jeg hvilke valg du mener.. jobb, utdanning, barneoppdragelse? Anonymkode: f67c0...f26
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Jeg selvbeabreider meg selv om jeg har gjort noe dumt. Anonymkode: b7567...b47
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 Vi alle gjør vel ett eller annet dumt nesten daglig. På jobb eller privaten. Anonymkode: e64e8...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå