Kokokos Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Vi skal snart ut og fly med en gutt på 2,5 år. Tar med Ipad og tenkte jeg skulle laste ned noen apper vi kan ha i bakhånd dersom skjermen må frem😅 Noen som har noen gode tips? Gjerne gratis og kanskje noe lærerike..🤞🏻 Endret 12. september 2023 av Kokokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Nrk fantorangen, og svenske bolibompa Anonymkode: 44732...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Nrk Fantorangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Kokokos skrev (3 minutter siden): Vi skal snart ut og fly med en gutt på 2,5 år. Tar med Ipad og tenkte jeg skulle laste ned noen apper vi kan ha i bakhånd dersom skjermen må frem😅 Noen som har noen gode tips? Gjerne gratis og kanskje noe lærerike..🤞🏻 Fantorangen , er forskjellige spill inne der Ellers har vi headset til 2 åringen vår, så liker å spille instrument på nettbrettet (typ piano for småbarn). Nrk super har mye fine musikkvideoer. YouTube kids Anonymkode: 793fe...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 12. september 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 12. september 2023 Takk for tips! Fantorangen er vi kjent med😊 Andre gode forslag? Kan betale noen kroner også dersom jeg VET at det er gode apper😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Del Skrevet 12. september 2023 Min har: Spill for barn, gøy for barn, barnespill, kaptein sabeltann (fikk det når hun var 3,5 da), diverse tegnespill og duplo world. Anonymkode: 3fd90...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 Bimi Boo var populært hos eldstemann da han var på den alderen. Er diverse spill i den serien. Anonymkode: 9f485...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 Kokokos skrev (17 timer siden): Takk for tips! Fantorangen er vi kjent med😊 Andre gode forslag? Kan betale noen kroner også dersom jeg VET at det er gode apper😅 Vi har en norsk puslespill app, husker ikke hva den heter i farta. Men snart 3-åringen her elsker den. Koster vell 29kr eller noe for full versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå