AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 For to dager siden oppdaget jeg at jeg har et sår i rumpa (altså i kaviarstjerna🥲). Aner ikke hvordan det har kommet dit, det kom plutselig. Det er et faktisk sår, lite krater.. det er ubehagelig, men går an å gjør hverdagslige ting. Noen som har opplevd samme før? Vil helst ikke oppsøke lege med mindre jeg må…:) Anonymkode: 12e61...0c9
Even Tuell Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: For to dager siden oppdaget jeg at jeg har et sår i rumpa (altså i kaviarstjerna🥲). Aner ikke hvordan det har kommet dit, det kom plutselig. Det er et faktisk sår, lite krater.. det er ubehagelig, men går an å gjør hverdagslige ting. Noen som har opplevd samme før? Vil helst ikke oppsøke lege med mindre jeg må…:) Anonymkode: 12e61...0c9 En liten hemoroide kanskje? Eller bare resultatet av litt for aggressiv tørking når du har vært på bommelom? Bruk et speil eller mobilkamera i selfie-modus til å ta et bilde av området. Kanskje du ser hva problemet er. Om det bare er generelt sår og du ikke er verdens største pingle kan du kjøpe deg en tube Bepanten på apoteket. Det er salve man normalt bruker på såre baby-rumper, men de funker magisk på voksne også. Det vil lindre og kurrere sår-på-dasspapir-problemer. (Og om du -er- pingle, er det absolutt ingen i hele verden og universet ellers som løfter et øye om noen kjøpre barne-rumpe-salve på apoteket). Faktisk vil jeg anse Bepanten som medisinverdens svar på WD-40 og gaffateip; det som Bepanten (eller Paracet) ikke fikser, må du nok ha universitetsutdannelse for å finne ut av. Vedvarer problemet, og det er til stort ubehag/hinder er legen et godt råd. Legen har garantert vært borti lang verre problemer enn ei sår kaviarstjerne. Du kan trøste deg med at det ikke er -du- som må titte opp i en annen persons Mr. Bungholio. Du har kanskje trukket et kort strå, men det er enda kortere strå i bunken 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå