Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Det gjelden denne pakken man kan kjøpe i butikkene med Fjordland Ravioli med ost - på pakken står det at det er til 2 personer. Men hver gang jeg tilbereder den er det bare nok til 1! Spiser jeg veldig mye, eller får dere andre det til å rekke til 2?
Gjest @nea Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Hvis vi bare spiser pasta så er den pakken litt lite til to personer hjemme hos oss. Vi bruker salat og noe brød ved siden av. Da blir det en mettende middag for to
Gjest @nea Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Jeg spiser absolutt ikke lite. Iallefall ikke til vanlig. Men jeg spiser en god del salat til pastaen jeg da. Og vanligvis hvitløsbaguetter i tillegg. Det bør kanskje nevnes at sambo ikke er noe matmonster. Kanskje han spiser mindre enn normalen?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Ja, for menn pleier faktisk å spise noe mer enn kvinner. Høres ut som om han ikke spiser noen særlige mengder. Kanskje han ikke er så glad i mat?
Leo Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Siden det smaker lim, er det nok til oss to her, men da varer det ikke lenge før vi er sultne igjen. (Trenger vel ikke si at det ikke akkurat er en gjenganger på middagsbordet her ). Liker man det, vil jeg tro det er litt lite til to voksne hvis den ene er en sulten mann.
Gjest 1111 Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Ikke så vanskelig å spise seg mett hvis man har både salat og baguetter ved siden av da. Kommer bare ann på hvor mye salat og brød man spiser
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 En slik pakke hiver jeg innpå alene, men da uten noe tilbehør.
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 den pakka var for liten til meg og sambo. tok ikke lange stunden for vi var sultene igjen. men vi hadde ikke noe tilbehør da.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Trodde det sto 2 porsjoner jeg, ikke 2 personer. :klø: Synes generelt sett slike porsjonsberegninger aldri blir riktig. For sambo og meg er det ikke noe med en pakke, så vi ender alltid opp med å lage to - og har fryktelig mye til overs.
Dødspingvinen Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 Syns den holder til to når vi har saus og baguett til. Det blir litt for lite om man bare skal ha raviolien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå