Gå til innhold

Rekker jeg et tog 45 minutter etter flyet lander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har reist nå, men kan jeg rekke et tog som går 45 minutter etter flyet lander? På Gardermoen. Så sant det ikke er noen forsinkelser.

Hvor lang tid tar det å gå fra baggasjebåndet til toget?

Anonymkode: 30118...1f1

Skrevet

Det tar deg bare et par minutter å gå (2-4 min).

Når du kommer ned fra rulletrappen så er bagasjebåndet til høyre, og togene til venstre. 

Anonymkode: 09c91...11f

• Liker 1
Skrevet

Kan gå fint. men hadde droppet innsjekket bagasje hvis det var mulig. Kan ta ganske lang tid å få bagasjen. Og hvis du kommer fra utlandet er det lenger å gå til togene, men likevel burde det gå fint. Tiden du bruker fra flyet til bagasjebåndet burde ikke på det lengste ta lenger tid enn hva det tar å få bagasje på båndet, men ikke noen garantier. 

Anonymkode: 02276...3e6

• Liker 5
Skrevet

Kommer an på hvilken flyplass. 

Har du innsjekket bagasje kan du bare glemme å rekke det på Gardermoen. 

Anonymkode: 63cb8...ae8

Skrevet

Ja, det går fint, men kjøp togbillett på forhånd 

Anonymkode: fb41f...b51

Skrevet

Det er på Gardermoen, innenlands, men med innsjekket baggasje. Jeg vil gjerne rekke dette toget, om ikke må jeg vente fem timer på nattoget!
ts

• Hjerte 1
Skrevet

Går fint uten forsinkelser, men mye tull med bagasjeutleveringen i det siste.

Anonymkode: 1bb34...e55

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

om ikke må jeg vente fem timer på nattoget!
ts

Avhengig av hvor du skal så kan det hende at det ikke er så dyrt å ta drosje. Mange av selskapene har fastpris til faste steder som f.eks. Lillestrøm, Oslo S, Sandvika m.m. Da slipper du å sitte på Gardemoen i fem timer hvis du ikke rekker toget ditt. 

Anonymkode: 0e670...eac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer an på hvilken flyplass. 

Har du innsjekket bagasje kan du bare glemme å rekke det på Gardermoen. 

Anonymkode: 63cb8...ae8

Tull!

Jeg fikk bagasjene mine 15min etter at vi gikk ut av flyet. Med innenlands kan det være raskere. 

Anonymkode: c3ed7...098

• Liker 1
Skrevet

Du risikerer å måtte vente en halvtime på bagasjen, så ville ikke stolt på at du rekker det. Lurer på hvor du skal der det er 5 timer mellom hvert tog...

Anonymkode: d72b8...912

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lenge siden jeg har reist nå, men kan jeg rekke et tog som går 45 minutter etter flyet lander? På Gardermoen. Så sant det ikke er noen forsinkelser.

Hvor lang tid tar det å gå fra baggasjebåndet til toget?

Det er sjansespill hvis du har innsjekket bagasje. Det kan gå hvis det ikke skjer noen forsinkelser og stuerne er kjappe, men det har du ingen garanti for. Bestill på neste tog eller kjøp billett når du ser om du rekker toget. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tull!

Jeg fikk bagasjene mine 15min etter at vi gikk ut av flyet. Med innenlands kan det være raskere. 

Det kan, men ingen garanti. Blir litt lotto å stole på det om man er avhengig av å rekke et tog.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tull!

Men det varierer selv om du var heldig 

• Nyttig 1
Skrevet

Gangavstanden er null problem, det er veldig kort vei fra bagasjebåndet til toget. Men bagasjeutleveringen på Gardermoen er helt bingo. Jeg reiser en del innlands, og det kan ta alt fra 15 til 45 min å få bagasjen. Så det er umulig å spå på forhånd om du kommer til å rekke det. 

Anonymkode: 3170d...d71

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du risikerer å måtte vente en halvtime på bagasjen, så ville ikke stolt på at du rekker det. Lurer på hvor du skal der det er 5 timer mellom hvert tog...

Skal ta toget til Lillehammer og så videre oppover Gudbrandsdalen. Går sikkert flere tog til Lillehammer, problemet er å komme seg videre fra der. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg beregner at det tar 1 time å komme seg ut av Gardermoen hvis man har innsjekket bagasje. Man kan være heldig slik at det går fortere, men 45 minutter er veldig snaut.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er på Gardermoen, innenlands, men med innsjekket baggasje. Jeg vil gjerne rekke dette toget, om ikke må jeg vente fem timer på nattoget!
ts

Vil tro du har veldig god tid. Har aldri ventet lenge på baggasjen på Gardemoen, og i hvertfall ikke innlands.

• Liker 1
Skrevet

I tilfelle noen lurte - det gikk akkurat 😊

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

I tilfelle noen lurte - det gikk akkurat 😊

Cool! Gratulerer ☺️ stresset du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Cool! Gratulerer ☺️ stresset du? 

Ja, det gikk akkurat, men det var pga at jeg måtte vente en stund på baggasjen. Avstandene var ingen problem 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...