Gå til innhold

Han går aldri ned på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr. Vi har veldig god kjemi og passer veldig bra sammen. Men når det kommer til sex, synes jeg det er litt stusselig. 
Har aldri opplevd at en mann trenger å bli sugd hver gang før vi kan ha sex. Jeg suger han 99% av tilfellene vi har sex. Men han har ikke slikket meg en eneste gang. 
Og da sier dere at jeg burde si det til han. Ja, kanskje det. Men jeg har aldri stått i denne problemstillingen før da alle jeg har vært sammen med har selv gått ned på meg, uten å be dem om det. Da sex er jo gjensidig. Og når du er en mann som nærmer deg 40, synes jeg det er spesielt å måtte fortelle han at han skal gjøre det. 
Synes dette er litt vanskelig. Har på en måte lyst til å droppe hele fyren men, vi passer så bra sammen sånn ellers. Tenker også at det blir kjipt og slitsomt for meg i lengden og ikke få noe utbytte av sexen når han ikke gir meg noe. 

vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: f871f...583

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen menneskerett å motta oral...

Anonymkode: 7760e...850

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Har du sørget for å vaske ut sæden fra den forrige mannen du har ligget med da? 

For mange menn er skikkelig ekkelt å slurpe i seg sædrester fra en annen mann. Brent barn skyr ilden.

Anonymkode: b43b6...8d1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dropp å gjøre det på han. Kanskje det fører til en samtale rundt det.

Anonymkode: aa97e...aab

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

For en tulling.. Jeg hadde spist deg til frokost, lunsj, middag og kvelds om jeg kunne. Det er vilt hvor deilig det er å gå ned på en dame som liker å motta, alle lydene, hoftebevegelsene, hånda på hodet som nesten lugger håret ditt når du gjør det riktig.. Og ikke minst når du får det til å gå for henne 😍😍😍😍.

Han vet ikke hva han går glipp av.. 

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvilket land er han fra? I mange kulturer er det helt fremmed for mann å tilfredsstille en kvinne. Det er ikke noe de tenker på engang, for det er så selvsagt. Det er kvinnen som skal tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: 6ea2e...0a3

• Liker 2
Skrevet

Altså siden dere har sex så må dere vel kunne snakke om sex vel? Hallo du får si det til han da om han har lyst å slikke deg. Og høre hva han svarer deg om hvorfor han ikke har gått ned på deg. Kanskje han syns du lukter dårlig eller noe. Kanskje han ikke liker å slikke. Er tragisk når en ikke kan kommunisere om sex engang når en dater. da er det jo nødt til å gå galt. 

Anonymkode: 6bd76...b7f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva med feks å suge han mens han ligger på rygg? Også sniker du deg over til 69 litt sånn diskre. Hva skjer da? Hva ville han gjort da? Hvis ikke det hjelper da må du nesten kommunisere. Det er det nærmeste jeg kommer på som ikke omhandler verbal kommunikasjon.  😛

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket land er han fra? I mange kulturer er det helt fremmed for mann å tilfredsstille en kvinne. Det er ikke noe de tenker på engang, for det er så selvsagt. Det er kvinnen som skal tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: 6ea2e...0a3

Presist slik det skal være!

Allahu akbar!

Anonymkode: cff4c...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Når du er voksen nok til å ha tissen hans i munnen din, så er du voksen nok til å snakke med han også. Kommunisere hva du vil og ønsker.
Begge deler involverer munnen.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg suger han 99% av tilfellene vi har sex. Men han har ikke slikket meg en eneste gang. 

Da sex er jo gjensidig.

Jeg går ned på partneren min 10 av 10 ganger vi har sex.
Jeg vil ikke at hun går ned på meg, så hun går ned på meg 0-10 ganger vi har sex.

Folk er forskjellige. Han liker vel ikke å utføre oralsex da🤷🏼‍♂️

Anonymkode: e6cb9...5f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde sluttet å gjøre det på han. Da kan dere snakke om det. Eventuelt bare spør?

Anonymkode: c3b3f...a16

• Liker 3
Skrevet
Rosa Gnom skrev (16 minutter siden):

Hva med feks å suge han mens han ligger på rygg? Også sniker du deg over til 69 litt sånn diskre. Hva skjer da? Hva ville han gjort da? Hvis ikke det hjelper da må du nesten kommunisere. Det er det nærmeste jeg kommer på som ikke omhandler verbal kommunikasjon.  😛

Og nekter han så slipper du en sur fjert

Anonymkode: 8d031...16e

Skrevet

Noen menn liker ikke å gi oralsex, sånn er det bare. Men hvorfor i all verden gidder du å gjøre det på han hver bidige gang, når han ikke gjør det på deg? 

Anonymkode: 2d5ab...a1b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke gå ned på han noe mer. Om han tar det opp så sier du ifra om dine forventninger. 

Anonymkode: 3e56f...afb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde sluttet å suge han. Tenker temaet hadde kommet fort på banen da. 

Anonymkode: 07127...a6f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Snakk sammen. Det kan være så enkelt at hans forrige partner ikke likte å bli slikket.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg dater en fyr. Vi har veldig god kjemi og passer veldig bra sammen. Men når det kommer til sex, synes jeg det er litt stusselig. 
Har aldri opplevd at en mann trenger å bli sugd hver gang før vi kan ha sex. Jeg suger han 99% av tilfellene vi har sex. Men han har ikke slikket meg en eneste gang. 
Og da sier dere at jeg burde si det til han. Ja, kanskje det. Men jeg har aldri stått i denne problemstillingen før da alle jeg har vært sammen med har selv gått ned på meg, uten å be dem om det. Da sex er jo gjensidig. Og når du er en mann som nærmer deg 40, synes jeg det er spesielt å måtte fortelle han at han skal gjøre det. 
Synes dette er litt vanskelig. Har på en måte lyst til å droppe hele fyren men, vi passer så bra sammen sånn ellers. Tenker også at det blir kjipt og slitsomt for meg i lengden og ikke få noe utbytte av sexen når han ikke gir meg noe. 

Er viktig å gi hverandre nytelse. men leg mener at alle bør snakke med hverandre hva den andre ønsker av kos og sex.

Skrevet

Så dere har sex, men snakker aldri om det? Inviter han med i dusjen, kanskje han ikke er helt komfortabel med å slikke deg uten at du er nydusjet.

Anonymkode: 9be1d...270

• Liker 1
Skrevet

Virker veldig som du ikke har snakket med han om dette, og da har du vel lite å klage på, når du heller velger å snakke med random folk på nett. Klarer du ikke kommunisere med han om sex, så vil det neppe bli bedre 

Anonymkode: a69f1...ca9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...