AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Vi har en kjempetrivelig og sosial kollega. Han er godt likt av alle, inkludert meg. Problemet hans er at han stinker parfyme. Parfymen stinker såpass at jeg må dusje og vaske håret hver gang vi klemmes. Det er ikke en overfladisk klem, men det er en klem som er for meg varer i en evighet med stryking på ryggen og kinn mot kinn. Klemmen tar aldri slutt før jeg avslutter klemmen. Da kan vi stå slik i maaaaange minutter. Det er ikke bare meg, men også mot andre kolleger av begge kjønn. Han har fått en midlertidig stilling i min etasje, noe som betyr at jeg treffer han hver dag. Det betyr klemming hver dag. Hvordan stoppe dette uten at blir sett på som den sære kollegaen? Jeg føler ikke at jeg bare kan si nei heller. Takknemlig for unnskyldninger for å slippe å få en klem. Anonymkode: c611e...b96
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Er klemming på jobb vanlig, da? Jeg klemmer kolleger maks fire ganger i året: deres bursdag, min bursdag, når vi drar på sommerferie og når vi drar på juleferie. Kanskje en gang til hvis det er noe kjempespesielt, f.eks graviditet eller noe lignende. Anonymkode: 60cd5...671 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Hvorfor i all verden driver dere og klemmer sånn på jobb 😭 Anonymkode: 8e14d...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden driver dere og klemmer sånn på jobb 😭 Anonymkode: 8e14d...aa4 Si det. Jeg er ny på jobb og den klemmingen har visst pågått lenge. Liten pause under koronaen. Anonymkode: c611e...b96
Rosa Gnom Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 Uffameg. Jeg hater ufrivillig kroppskontakt. Klemming går under det. Tror at det hadde klikket for meg. Fysj. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Hadde sagt at jeg reagerer på parfymen. Helt innafor. Anonymkode: fa9e3...bcf 1
Søtnosen95 Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en kjempetrivelig og sosial kollega. Han er godt likt av alle, inkludert meg. Problemet hans er at han stinker parfyme. Parfymen stinker såpass at jeg må dusje og vaske håret hver gang vi klemmes. Det er ikke en overfladisk klem, men det er en klem som er for meg varer i en evighet med stryking på ryggen og kinn mot kinn. Klemmen tar aldri slutt før jeg avslutter klemmen. Da kan vi stå slik i maaaaange minutter. Det er ikke bare meg, men også mot andre kolleger av begge kjønn. Han har fått en midlertidig stilling i min etasje, noe som betyr at jeg treffer han hver dag. Det betyr klemming hver dag. Hvordan stoppe dette uten at blir sett på som den sære kollegaen? Jeg føler ikke at jeg bare kan si nei heller. Takknemlig for unnskyldninger for å slippe å få en klem. Anonymkode: c611e...b96 Jeg hadde gått unna i det jeg ser at han er på vei bort for å klemme. Det ville blitt kleint for han.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 Jeg har en liknende kollega og jeg har bare sagt "nei takk" når jeg har sett en klem komme i min retning. Det må være greit å ikke ønske kroppskontakt med kollegaer. Anonymkode: 3032c...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå