AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Kjæresten min legger alltid på midt i en samtale om andre ringer, er dette litt ufint eller ikke? Jeg tenker han fint kan ringe både barn, venner og foreldre tilbake når man er ferdig med samtalen. Blir egentlig litt irritert av det. Hva tenker dere? Anonymkode: cc100...650
Rosa Gnom Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Jeg tenker egentlig helt det samme som deg. Irriterende. Er det noe som absolutt ikke kan vente så får man jo gjerne en sms istedet feks.. Så da tenker jeg at det ikke er så nøye og at man fint klarer å vente til man er ferdig med samtalen.
Tone83 Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Hvis man snakker sammen lenge hver gang så er det ok å ta en pause for å ikke bli en sånn som aldri svarer. Men ikke om det er vanlige korte samtaler.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Det er en uting om det skjer midt i samtalen. Hvis man derimot har pratet lenge og egentlig fått sagt det man ville si, så har ikke jeg noe problem med det. Hvis det er barn som ringer har jeg mer forståelse for at en forelder vil ta telefonen med det samme. Anonymkode: a73b8...dbe
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 Kanskje han føler at samtalen har vært lang nok uansett? Er ikke alle som elsker lange telefonsamtaler Anonymkode: 86d17...d38
Skiftenøkkel Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Kommer an på hvem som ringer. Om det er viktig, eller en kan regne med en kjapp beskjed bare. Verste er de som setter deg på vent. Da blir jeg irritert, bedre å legge på 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 Altså hvis du og han likesom bare skravler om noe uviktig, synes jeg det er Ok han avslutter for å høre om de andre vil noe viktig. Skravlingen kan gjenopptas en annen gang. Anonymkode: 4389e...521 1
Arkana Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 I utgangspunktet mener jeg man skal gjøre seg ferdig med den samtalen man har før man snakker med noen andre. Unntaket er hvis dere ringer bare for å skravle og koseprate og dette er noe dere gjør nærmest daglig og noe som tar litt tid, da synes jeg det er helt greit at han avbryter og tar andre og potensielt viktigere samtaler før han så evt kommer tilbake til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå